Krillepille Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 ska dit i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 lite onödigt tråd.. men ändå. kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 grönalund har väl öppnat varenda sommar sen det byggdes, så det är väl ingen nyhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Det lär vara rätt mycket folk om du ska dit idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 ska dit i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redan? Det var ju öppet igår med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) JAg drar dit varenda sommar! Med en polare, skit skoj, ibland är det typ bara 20pers där, vi åker då fjollträskarna har slutat med sommarlov, då är det ganska tomt! Redigerad 25 april, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 åker dit varje sommar (min moster bor i stockholm så hon betalar lite) de är bäst när de regnar för då är inga där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 plus att alla karuseller går fortare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 plus att alla karuseller går fortare!! min bror åkte dit med sin klass(de va inte mycket folk) så satte dom sej i de volten (den som är borta nu) och så frågade han som sköte då volten om dom ville åka hela tiden, och de gjorde dom enda tills de kom folk som ställde sej i kö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 fatta uppskjutet hela tiden! WOOHOO!! Eller Berg och dalbanan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 jag föredrar liseberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Samma här Liseberg äger alla parker Kan iof bero på att jag bor i Alingsås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 grönalund äger lizerberger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 grönalund äger lizerberger på vilket sätt? Liseberg är en av norra europas bästa nöjes parker och nordens största. Vi har också helt nybyggda balder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 på vilket sätt? Liseberg är en av norra europas bästa nöjes parker och nordens största. Vi har också helt nybyggda balder. precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 men wiee tre timmars kö för tre minuters åkning! för tre hundra!!! nä tack sitter hellre i grönans fritt fall för 7375 gången och tittar ut över sthlm! stockholm i mitt hjärta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 men wiee tre timmars kö för tre minuters åkning! för tre hundra!!! nä tack sitter hellre i grönans fritt fall för 7375 gången och tittar ut över sthlm! stockholm i mitt hjärta ! Du kanske skulle prova att besöka på liseberg någon gång innan du uttalar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 men wiee tre timmars kö för tre minuters åkning! för tre hundra!!! nä tack sitter hellre i grönans fritt fall för 7375 gången och tittar ut över sthlm! stockholm i mitt hjärta ! vi har ett fritt fall i liseberg också, vi har också en liknande attraktion som heter uppskjutet. Sen så existerar det inga tre timmars köar på liseberg vart har du fått den siffran ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Det är inte 3 timmars kö på Liseberg, den längsta kö jag vart med om, var 30 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Har varit med om en 45minuters kö, tror ni jag ställde mig i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts