epix Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 50 är ganska tight. Kolla hans äldre grejer, där har ni skön gangstarap. Men i alla fall... mycket Ice Cube kommer det vara i SA Ice Cube ska lugnt vara med i GTA: SA. Mästaren på gangsterrappen enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 jag vill ha en funktion till pc versionen där man kan lägga in en adress till webradio... Haha varför ente NRJ då? eller vinyl hade passat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Ice Cube ska lugnt vara med i GTA: SA. Mästaren på gangsterrappen enligt mig. Tänk att glida runt i en Cadillac Deville och pumpa Ice Cube - Ghetto Bird! Mums. Lätt den bästa låten han har gjort. Jag tycker han är hyfsat bra! Ganska hetsig men...bra. Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag kan svära på att Red Hot Chili Peppers kommer att spelas på någon av kanalerna...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Tänk att glida runt i en Cadillac Deville och pumpa Ice Cube - Ghetto Bird! Mums. Lätt den bästa låten han har gjort. Jag tycker han är hyfsat bra! Ganska hetsig men...bra. Hehe Ice Cube - You Can Do It och Ghetto Bird är sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 OZZY OZZY OZZY OZZZY måste vara med!!! :S kanske nått från No More Tears för den släpptes i början på 90-talet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 De borde finnas en station med låtar som t.ex: "Hall of the Mountain King" och liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Stationer: Rap: Layback 105 Pop: Zippers 902 Chat: Chatterbox (Som i GTA3) ROCK: Metal Riders 506 Tävlingsstation:Call Of Fortune 209 Klassiker: Oldies 905 och kanske nån mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 najsiga kanalnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Jag kan svära på att Red Hot Chili Peppers kommer att spelas på någon av kanalerna...! det gör inte jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Hmm nån variant av techno bör och borde det komma tycker eftersom det är i början på 90 talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Hmm nån variant av techno bör och borde det komma tycker eftersom det är i början på 90 talet. Håller med, det finns väl en technokanal i GTAIII va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 öhm.. inte vad jag vet. *hrmm Hursomhelst lär dom få köpa dyrare licenser för låtarna nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Jo tyvärr finns det..Rise FM Ja hatar techno så därför tycker ja nte d borde finnas med...ja hatar rap o pop med men de kommer antagligen finnas med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 det gör inte jag!! Ska vi slå vad, skribb? Vinnaren får äran...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Techno var ju inte speciellt populärt under det tidiga 90-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) GTA3 Freak började det inte komma igång då. Miami_vice88, pjta finns en massa olika techno hmm , tänk om dom trycker in en massa chiptunes. haha eller varför in fixa så man får in streamat Redigerad 15 maj, 2004 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Haha varför ente NRJ då? eller vinyl hade passat bra ja de hade varit coolt. Köra i las vegas med en bild och lyssna på: "NRJ mixmegapol" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Nä ja håller med GTA Freak.... Techno har väl aldrig vatt populärt! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 det kommer att vara hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts