Jacker Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 En rock kanal som spelar 70talsrock (inte hårdrock) en kanal med 70talshårdrock (Deep Purple, Black Sabbath mm.) En med Disco (var populärt på senare delan av 70talet) Polisradio det skulle vare skitfränt W0rd! Ingen Hip- Hop! Fanns inte på 70- talet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Ingen Hip- Hop! Fanns inte på 70- talet! Jodå, den "föddes" i princip under sjuttiotalet. Men däremot R'n'B fanns ju då så det skulle väl gå att fylla en kanal med hiphop och rnb om jag inte har helt fel för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Just det, Reggae är asskönt att lyssna på då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Rock Hiphop Latino Reggae Soul Japansk<-- o lite annat man gillar väll inte ballader o snack i radio men utan det inget gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) Som i VC, fast kanske några till kanaler, men framför allt så ska de vara myyyyyyyyycket läääääääängre! Man ska kunna välja mellan att installera Basicpaketet av radiostationerna eller en full radioinstallation. I baspaketet ska kanalerna vara korta. Det vill säga lite längre än VC´s. Men i det stora radiopaketet ska det vara maaaaassor med radio! 2-3gb ren radio!! Redigerad 28 april, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 det ska bli mycke hiphop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 W0rd! Ingen Hip- Hop! Fanns inte på 70- talet! Vad spelar det för roll när det handlar om 90-talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Prat kanal och hip-hop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Hiphop, rap och horror-core Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Vad spelar det för roll när det handlar om 90-talet? Det är en väääldigt liten chans att det blir 90-tal i SA!! alltind talar för 70-tal!! Hade vatt skitballt om d hade blivit så! Som ni vet så e 70-talet, Rocks tid !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 typ en radiokanal för ett känt band med en jä*la massa av deras låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 ungefär som i vc, med pratkanaler, en rock-kanal, en pop, en latin (eller annan utländsk kanske indisk?) en hiphop, och nån piratradio skulle va kul.. typ amatörer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Ett ord : Lazlow... Skulle vara fränt med en hårdrocks kanal också. Fast pratkanal med Lazlow är ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 skulle va härligt med en radio station också där invånarna får ringa in till radion, som i gta 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Det är en väääldigt liten chans att det blir 90-tal i SA!! alltind talar för 70-tal!! Hade vatt skitballt om d hade blivit så! Som ni vet så e 70-talet, Rocks tid !! lol Vädigt lite, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag hörde tidigt tidigt någon annanstans, förmodligen gouranga att 50 öre ( 50 cent) skall ha ett finger med i spelet när det gäller musiken för han råkade försäga sig, iaf vad jag får tro eftersom rockstargames vill hålla allt så hämligt som möjligt, iaf han sa att han skulle senare under sommaren tror jag gå in i studion och spela in en special singel just för spelet så det lär bli musik av kändisar den här gången, special gjorda för spelet även om jag personligen klarar mig utan all "mickey mouse club" musik och hip-hop, dunk dunk dunk... ja ni förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 NEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!! inte Fitty Sänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 YESSSSSSSS! 50 cent!! Min idol Han är helt okej, gillade hans låt P.I.M.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Han är helt okej, gillade hans låt P.I.M.P Hyfsad, men helst skulle man vilja vara utan honom. Det skulle nog vara bättre om dom tog med någon stolt California-artist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 50 är ganska tight. Kolla hans äldre grejer, där har ni skön gangstarap. Men i alla fall... mycket Ice Cube kommer det vara i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts