Everest Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Här kan ni skriva om vad ni tycker det skall finns för olika radiostationer i SA, Kategorier, Stilar osv.. Själv tycker jag det ska finns flera kanaler är i tidigare GTA-spel, och en nyhetskanal, skulle va kul att höra nyheter, och sen höra om sig själv när man kommit en bit i spelet, och gjort något stort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Om det blir nutid hoppas jag på en kanal i stil med vinyl 107 som spelar 60 och 70 tals låtar och så en rockstation så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Heavy metal,death metal,trashmetal i en viss station, rock,hård rock i en station och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 hip-hop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 hip-hop "Posted: Apr 25 2004, 00:00" Tyckte det var lite komiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 hip-hop Håller med till 100%!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Hip-Hop/Rap lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Om det blir nutid hoppas jag på en kanal i stil med vinyl 107 som spelar 60 och 70 tals låtar och så en rockstation så klart. håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Hårdrocks kanal Snack kanal (som ska vara lite komisk som VC public radio) Sen vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Radio Match 105.40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag tycker att det regelbundet ska komma patchar med nya låtar. Det skulle också vara rät tufft om dom hade riktiga radiokanaler (över internet) borde inte vara så svårt att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag tycker att det regelbundet ska komma patchar med nya låtar. Det skulle också vara rät tufft om dom hade riktiga radiokanaler (över internet) borde inte vara så svårt att fixa. Ja fast det måste ju finas inbyggd också för oss som har modem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 vinyl typ skulle passa bäst tillsammans me någon rock och som Fever liknanden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 reggae... som K-Jah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 nyhetsradio, och så ska de snackas lite om såna som är efterlysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 reggae... som K-Jah... Absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Hur bra passar vinyl i 90-talet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 En rock kanal som spelar 70talsrock (inte hårdrock) en kanal med 70talshårdrock (Deep Purple, Black Sabbath mm.) En med Disco (var populärt på senare delan av 70talet) Polisradio det skulle vare skitfränt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 jag vill ha en funktion till pc versionen där man kan lägga in en adress till webradio... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Funk, hiphop, oldies, rock, slowjam, soul, klassisk, reggae, world music, debattradio. Något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts