R2D2 Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Är det nån som gillar Rammstein? Har just börjat digga dom....om jag ska köpa en av deras skivor....vilken? Har inte hur mycket pengar som helst.... Om ni vill veta vilken stil av musik det är så har väl dom flesta buskar hemma.....bara att leta. Den låt som är lättast att tycka om är Du Hast...den bästa jag vet Engel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Och för er som inte orkar skita ner er i buskar så kan jag säga att det är tysk industrimetal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 jag gillar ramstain >>Favorit låtar med Ramstein<< Ich will Du hast wollt ihr dads bett in flemmen sehen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Rammstein är gryma fast en del av deras låtar är lite enformiga. Sonne, Adios och Du hast är några av deras bästa enligt mig, om du bara har råd att köpa en skiva så rekommenderar jag Mutter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Om du ska köpa en skiva rekommenderar jag Mutter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Rammstein är gryma fast en del av deras låtar är lite enformiga. Sonne, Adios och Du hast är några av deras bästa enligt mig, om du bara har råd att köpa en skiva så rekommenderar jag Mutter. Har råd och har råd...men man har ju annat att köpa också....annars kan jag leta i mina buskar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Tycker dom låter som natzzzi svajns. Men dom är väll lite bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Tycker dom låter som natzzzi svajns. Men dom är väll lite bra ööhhh vad konstigt?? I 3 år har jag hållt på med en uträkning(pi*4x*5yx*tyska*nazi*rammstein om du undrar) och jag har kommit fram till att båda pratar/pratade tyska. Hoppas på en helsida i Science. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag gillar Rammstein iaf någon bryr sig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Xemtoth: det märks att du gillar rammstein.. för övrigt äger dom HÅRT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Rammstein är schyssta fast Sevendust äger ut dom hårt fast min favorit "rammsteinlåt" är nog Sonne, den är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Rammstein ÆGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 En titel : Rammstein - Ich Will Den äger helt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Går att lyssna på.. Engle är den bästa av låtarna enligt mig.. Har en cool techno remix med dom oxå.. KFDM - Ramstein Remix (Awesome Techno).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Bästa låtarna (i rangordning) 1. Sonne 2. Mutter 3. Feur Frei 4. Engel 5. Du Hast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Inte hört så mycket av dem, men jag gillar Feuer Frei (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Feuer Frei, Zwitter, Engel, Mutter, Links 234 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag gillar nog mein hertz brennt (eller hur det nu stavas) Men det är väl inte alls industy-metal, snarare power ? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Har inte hört en enda låt av dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag gillar nog mein hertz brennt (eller hur det nu stavas) Men det är väl inte alls industy-metal, snarare power ? eller? Jo vad jag har hört så är det det. Jag vet inte riktigt, lyssnar ju inte på dom men min kompis som har lyssnat på dom i 5 år säger också det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts