minigun Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 I menyn där man väljer skin i GTA3 finns ju längst upp default player skin. Skinnet på den vanliga killen man styr. Hur ändrar man detta skin. Var finns det. I gta3.img??? Har inte hittat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 GTA-mappen\Skins tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) gta3.img filen heter player.txd när du öppnat filen i img tool så testa att trycka på "P" så kommer du till närmaste som börjar på "P" och så gå ner tills du hittat palyer.txd Använd nåt txd program för att ändra den oxo Edit:Stavfel Redigerad 25 april, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Nej, jag har ändrat den men det ändrar ändå inte defaultplayerskinnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Nej, jag har ändrat den men det ändrar ändå inte defaultplayerskinnet! haru skrivskydd på gta3.dir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheBestSkinMaker Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Den finns i Models\Generic\player.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Den finns i Models\Generic\player.bmp Jaaa..det gör den! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts