R2D2 Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Är det nån annan som har BredbandsBolaget som inte kom ut på internet från nån gång runt 6-tiden till nu runt 9? Startade om och ändra tusen inställningar, bytte läge på brandväggen och allt möjligt...men det var fortfarande 320 mottagna bytes och 8000 skickade......och nätverksikonens lampor lyste med sin frånvaro av ljus (tråkig ordvits...var bara tvungen). Och sen gav jag upp....skrev lite på mitt skolarbete och kollade på nätverksikonen varje minut.....sen blinkade den ena till och sen den andra till.....jag bad en tyst bön...och sen funkade det. Nån annan med BBB och dessa problem idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Är förmodligen bara lite driftstörningar i ditt område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 jo, troligen. jag har inte haft nå problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 jag BBB och har inte haft problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Senast jag hade problem med BBB var ju för någon natt sen då dom råkade släcka ner hela deras nät... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 jag har 8/1 mbps från BBB, och jag har inte märkt nåt, måste vara störningar eller liknande i ditt område, kolla startsidan om de har någon upplysning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag har Telia 2mb och har inte något problem med BBB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag har Telia 2mb och har inte något problem med BBB Men haha den satt fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Men haha den satt fint! Det är ju sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Senast jag hade problem med BBB var ju för någon natt sen då dom råkade släcka ner hela deras nät... Det var ett planerat driftstopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Det var ett planerat driftstopp. Var det? Riktigt störande var det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts