Ch33zyP00fz Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 okej, nu har ja ett problem här.....ja hade lagt in en massa bilar men sedan hängde sej spelet (vet inte varför) så då installerade jag om Vice och då kommer det upp e ruta där det står: Unhandled Exception: c0000005 At adress: 00652f30 Vad ska jag göra!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Känner igen den där felmeddelandet. Kan bara inte komma ihåg när jag såg det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ch33zyP00fz Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Det är okej nu! Jag installerade om det ännu en gång! Så nu funkar det finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Japp det kommer fram när man har moddat för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Man kan inte modda för mycket, freak... Ch33zyP00fz, du har antagligen gjort något fel under mod-installationen. Det meddelandet brukar komma upp för dem som moddar för första gången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Visst kan man väl installera för många mods!? Har själv "moddat sönder" mitt VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Snälla hjälp! Jag har laddat ner ett par bilar som jag har installerat via Vice City Mod Manager. Hur lätt som helst! Problemet är bara att så fort den nya bilen ska visas hänger sig spelet o "Unhandled Exception"-meddelandet kommer upp. Anser inte att spelet är söndermoddat efter att ha bytt ut en bil? Har provat alla bilar jag laddat ner, oxå på en hel drös olika originalbilar. Inget hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 är det inte felfriare att göra själv utan nått pogram? när jag använde ett mod installer pogram så funkade det aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Man kan inte modda för mycket, freak... Jo såklart det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Då måste du modda jävligt mycket.. En polare till mig kom över en verision av VC där alla bilar var utbytta, nya vapen och andra skins.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Det beror väl på vad det är för mods. Om man installerar 2 mods som ändrar samma fil då blir det antagligen fel och spelet kraschar. Men om man bara byter ut bilar så ska det nog fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts