seal Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag var hos en kompis idag och han ville prova Vice City... Vi installerade det men sedan när vi klickade på VC-ikonen så går det inte igång :S Skivan som snurrar kommer fram men sedan försvinner den och inget händer... Han har en dator som borde klara VC (det borde väl starta???) och han har Win ME. Varför startar inte Vice City för honom tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Min kompis har haft något liknande...............men det funkade igen när han installerade om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 1. Är det original? 2. Har han DirectX 9? 3. Om han har Win me på datorn lär den ha några år på nacken, är du säker på att den uppfyller alla minimumkraven? 4. Testat att uppdatera drivrutinerna för ljud och grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) 1. Är det original? 2. Har han DirectX 9? 3. Om han har Win me på datorn lär den ha några år på nacken, är du säker på att den uppfyller alla minimumkraven? 4. Testat att uppdatera drivrutinerna för ljud och grafik? 1. Ja 2. Ja 3. tror det... 4. Nej, vart hittar man sådana??? EDIT: KOm just på en sak: Han har något problem så att det inte hörs några ljud i datorn... Men VC borde väl gå att spela utan ljud även om det inte blir lika roligt då??? Redigerad 25 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Tillverkarens hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag har haft samma problem med gta:3 och vice city och andra spel men jag kom på att jag hadde virus så jag formaterade om datorn instalerade spelet så funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag har haft samma problem med gta:3 och vice city och andra spel men jag kom på att jag hadde virus så jag formaterade om datorn instalerade spelet så funkade det han har alledes nyss installerat om datorn, men jag ska höra om han kan göra ett virussök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts