Bonafide Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jens of Sweden den äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jo jag är nästan säker att det går på några moddeller av JoS. Fast man måste gå in på deras hemsida och säga att man bor i usa så att det blir lagligt. Hehehe fan vad coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Jo jag är nästan säker att det går på några moddeller av JoS. Fast man måste gå in på deras hemsida och säga att man bor i usa så att det blir lagligt. Jens of sweden mp-300 är den som har FM sändare, Fast dom tog bort fm sändaren på den i svergie ganska tidigt för att den är olaglig i sverige, så om du vill ha en med fm sändare så får du beställa den från USA. Om man har en med fm sändare så måste man ladda ner ett program så att fm sändaren funkar. Redigerad 5 maj, 2004 av Burner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Är det nån som har en ide om hur jag ska få tag på en iTrip och det inte sänds i Sverige. Det kanske är förbjudet att använda det i hela eu och då lär det väl bli massa frakt och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Är det nån som har en ide om hur jag ska få tag på en iTrip och det inte sänds i Sverige. Det kanske är förbjudet att använda det i hela eu och då lär det väl bli massa frakt och skit. Till ett bolag i USA, och mellan det företaget och Sverige pendlar massor med människor. Någon av dom tar med iTrip:en till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Är det nån som har en ide om hur jag ska få tag på en iTrip och det inte sänds i Sverige. Det kanske är förbjudet att använda det i hela eu och då lär det väl bli massa frakt och skit. http://www2.blocket.se/view/2511942.htm?l=0&c=1&city=0 Där finns en Itrip till salu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 vad är det man kan göra med en sån där itrip?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 vad är det man kan göra med en sån där itrip?? Man kan skicka ut sin egen musik på fm bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 och vad är det FM band då?? hänger inte med i tekniken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 och vad är det FM band då?? hänger inte med i tekniken Vet du inte vad FM är?? Det vanliga rundradio bandet... det är meningen att man ska kunna sända ut låtarna från spelaren via radiovågor och ta emot dem med en vanlig radio i närheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 och vad är det FM band då?? hänger inte med i tekniken Så att man tex kan lyssna på MP3 spelaren i bilen via radion. Då slipper man hörlurarna. Undra hur stark sändningen är? Kan man påverka radion i bussen? Alla som sitter i bussen blir tvugna att lyssna på kyrkokörer(Om man vill vara riktigt j*vlig alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Eller Zombie-deathmetal om man är ännu jävligare, antagligen funkar det eftersom det blev förbjudet.. Men hans på blocket som sålde går bra till den gamla versionen av iPod, dessutom tog han ut överpris. Suxx, tyvär känner jag inga som jobbar på amerikanska bolag och pendlar till Sverige. Vad tror ni det kostar att beställa den därifrån dikekt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Eller Zombie-deathmetal om man är ännu jävligare, antagligen funkar det eftersom det blev förbjudet.. Men hans på blocket som sålde går bra till den gamla versionen av iPod, dessutom tog han ut överpris. Suxx, tyvär känner jag inga som jobbar på amerikanska bolag och pendlar till Sverige. Vad tror ni det kostar att beställa den därifrån dikekt då? Apple Där kan du köpa iTrip till alla sortes iPod, men man beställer från Apple i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Så att man tex kan lyssna på MP3 spelaren i bilen via radion. Då slipper man hörlurarna. Undra hur stark sändningen är? Kan man påverka radion i bussen? Alla som sitter i bussen blir tvugna att lyssna på kyrkokörer(Om man vill vara riktigt j*vlig alltså) Jag ska ha en sån nu!! Fan vad roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts