The Dude Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 lol? Lika stor in my ass. "iPod är tunnare än någonsin (bara 1,6 cm tjock) och passar bekvämt i handen, i fickan och i ditt liv. Den väger 158 gram, dvs mindre än vad två CD-skivor, och även många mobiltelefoner, väger." från Apples hemsida. Creative Jukebox NX "Dimensions (WxDxH) 7.5 cm x 2.2 cm x 11.2 cm Weight 226 g" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Köp en Ipod, de är så sjukt bra! Jag är toknöjd med min!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) lol? Lika stor in my ass. "iPod är tunnare än någonsin (bara 1,6 cm tjock) och passar bekvämt i handen, i fickan och i ditt liv. Den väger 158 gram, dvs mindre än vad två CD-skivor, och även många mobiltelefoner, väger." från Apples hemsida. Creative Jukebox NX "Dimensions (WxDxH) 7.5 cm x 2.2 cm x 11.2 cm Weight 226 g" den du snackar om kostar ju fan 574 spänn mer och har 10gb mindre såklart att creativen är större när den har 50%mer i minne. Redigerad 28 april, 2004 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Hur förklarar du då iPod 40 gigabytaren då som är exakt lika stor. Vilket spelare pratar du om då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Själv har jag en iPod (20gig) för 4075:- jävligt nöjd med den. Har filmer, spel, program mm. Skitsmidigt när man ska hem till folk så slipper man bränna saker på skiva. Dessutom har den dom underbara touch-knapparna (funkar som plattan på en bärbar dator) Creative Jukebox Zen är skit. Stor som en tegelsten men minimal display (inte så kul att leta upp en låt bland 60 gig musik då) känns plastig och som man förstör det lilla scrollhjulet på sidan hela tiden. Jens of Sweden är skön och stilig men alldeles för liten, vem klarar sig på 512mb? ps. Nån som vet hur man får tag på en iTrip (fm-transmittor till iPod)? Olagligt i Sverige men många har den ändå. ^^denna, och den kostade 400 spänn, hur mycket kostar inte då den med 40gig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Vilken? 40gig kostar drygt 5000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 (redigerad) Vilken? 40gig kostar drygt 5000:- dvs att extra tio gig kostar 1500 spänn jämfört med creativen, sedan så slutar ipodens batteri att fungera efter ca 1,5-2år och då måstte man köpa ett nytt vilket kostar rätt mycket. Sedan så håller en creative i 14h, hur länge håller ipodens innan den måste laddas om. edit: 40gigan väger också 185.0 gram vilket fortfarande är mindre än creativen, men batteriet räcker endast i 10h. Redigerad 29 april, 2004 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 (redigerad) Speltiden ligger på 8-timmar, jag vet det är irriterande lite. Jag har också hört att det pågår stora kampanjer i usa mot iPods batteri att det tar slut efter 18 månader. Visste dock inte när jag köpte den. Men än så länge funkar det bra. Men tänk så mycket finare, proffsigare, mer genomtänkt iPod är. Men Creativen funkar väl inte som hårddisk och vem har 30 gig mp3:or som man vill lyssna på. Creativens lilla display och fula designen plus att den är stor som en (mindre) tegelsten gör att iPoden är ett självklart val. Gå bara till en butik och håll i den så känner du hur slimmad och snygg den är. Hmm det där lät lite klyschigt men iaf Redigerad 29 april, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Vad menar du med att det inte går att använda den som hd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Att man kan koppla in den till datorn så blir det som en flyttbar disk i den här datorn och lagra filmer, spel, ja vad som hellst på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Att man kan koppla in den till datorn så blir det som en flyttbar disk i den här datorn och lagra filmer, spel, ja vad som hellst på den. går väl? för övrigt så vann creativen, dock så är ipoden bättre designad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Att man kan koppla in den till datorn så blir det som en flyttbar disk i den här datorn och lagra filmer, spel, ja vad som hellst på den. Det kan man ju på alla mp3-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 ok, trodde inte det. Fast du skulle väl inte ha en såhär stor, vem det nu var som skapade topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 ok, trodde inte det. Fast du skulle väl inte ha en såhär stor, vem det nu var som skapade topicen? då får han skaffa sig en iRiver eller nåt de är rätt små. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Jag har kollat runt lite och det blir nog eller kanske en Jens of Sweden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Hur är det egentlien, är det innbyggd FM-transmittor i dom och man bara måste aktivera det? jag vill jävligt gärna ha motsvarande till iPod, iTrip. Fast det är olagligt i Sverige och lyckas inte få tag på den. Analbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Hur är det egentlien, är det innbyggd FM-transmittor i dom och man bara måste aktivera det? jag vill jävligt gärna ha motsvarande till iPod, iTrip. Fast det är olagligt i Sverige och lyckas inte få tag på den. Analbanan. Japp det är bara att välja radio i menyn så kan man ställa in vilken kanal man vill lyssna på. Det finns även kanalsökning. Sedan kan man lägga in typ 10 st favoritkanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 n b, FM-Transmitter. Sända radio med mp3-spelaren till en stationer radio på fm-bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 n b, FM-Transmitter. Sända radio med mp3-spelaren till en stationer radio på fm-bandet. Ehh, nä det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jo jag är nästan säker att det går på några moddeller av JoS. Fast man måste gå in på deras hemsida och säga att man bor i usa så att det blir lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts