danil89 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag vill ha en MP3-spelare men jag vet inte vilken sort man ska köpa. Vilka funktioner brukar det finnas? Hur mycket minne är rimligt? Vad kostar en Mp3-spelare ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 500-6000:- ungefär, 500:- kanske är lite för lågt. Jag har hört att Jens of Sweden ska vara väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 VAd jag vet så är Creatives spelare väldigt bra. Har en MuVo själv, och den funkar perfekt....aldrig några problem. Några prisvärda är nog Jukebox Zen (30 - 60 gb), från ca 2300, och MuVo2 men 4 gb från ungefär samma prisnivå som Zen. Vill du ha en lite mindre är nog Rhomba eller MuVo zx/nx bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag har en Jens of Sweden som funkar skit bra! Jag rekomenderar verkligen de spelarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag vill ha en MP3-spelare men jag vet inte vilken sort man ska köpa. Vilka funktioner brukar det finnas? Hur mycket minne är rimligt? Vad kostar en Mp3-spelare ungefär? Vanlig eller hårdiskspelare? Vanlig, isf Mp-300(Jens of Sweden)! (Eller nån Iriver) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Vanlig eller hårdiskspelare? Vanlig, isf Mp-300(Jens of Sweden)! (Eller nån Iriver) Vanlig? Du menar med flashminne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Köp en iPod, 20gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Vanlig? Du menar med flashminne? Herregud hur många kan det finnas... :"> Jag kan väl kalla dom vanliga om jag vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Herregud hur många kan det finnas...:"> Jag kan väl kalla dom vanliga om jag vill? Det finns 2 st olika. Men du kan väl få kalla dom vad du vill, vaniljsås t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Det finns 2 st olika. Men du kan väl få kalla dom vad du vill, vaniljsås t.ex. Vaniljsås...bahh...screw vaniljsås. Jag ska kalla dom: Sparris och Inlagd gurka på plastburk med rött lock. Från och med, nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Vaniljsås...bahh...screw vaniljsås. Jag ska kalla dom: Sparris och Inlagd gurka på plastburk med rött lock. Från och med, nu! Tycker du ska säga med grönt lock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag har en Creative zen nx och den fungerar vädligt bra, dock så är det ett stort minus om du tänker använda hörlurarna man får till. De är dåligt gjorda och börjar glappa lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 säger bar Jens of sweden!! dom är bäst i test har jag hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Själv har jag en iPod (20gig) för 4075:- jävligt nöjd med den. Har filmer, spel, program mm. Skitsmidigt när man ska hem till folk så slipper man bränna saker på skiva. Dessutom har den dom underbara touch-knapparna (funkar som plattan på en bärbar dator) Creative Jukebox Zen är skit. Stor som en tegelsten men minimal display (inte så kul att leta upp en låt bland 60 gig musik då) känns plastig och som man förstör det lilla scrollhjulet på sidan hela tiden. Jens of Sweden är skön och stilig men alldeles för liten, vem klarar sig på 512mb? ps. Nån som vet hur man får tag på en iTrip (fm-transmittor till iPod)? Olagligt i Sverige men många har den ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) Själv har jag en iPod (20gig) för 4075:- jävligt nöjd med den. Har filmer, spel, program mm. Skitsmidigt när man ska hem till folk så slipper man bränna saker på skiva. Dessutom har den dom underbara touch-knapparna (funkar som plattan på en bärbar dator) Creative Jukebox Zen är skit. Stor som en tegelsten men minimal display (inte så kul att leta upp en låt bland 60 gig musik då) känns plastig och som man förstör det lilla scrollhjulet på sidan hela tiden. Jens of Sweden är skön och stilig men alldeles för liten, vem klarar sig på 512mb? ps. Nån som vet hur man får tag på en iTrip (fm-transmittor till iPod)? Olagligt i Sverige men många har den ändå. Jag klarar mig lätt på 20-30 låtar. Jag vill inte krångla med något flash minne. Jag vill har radio i den. Kan man ha mera låtar ju mera minne man har? Redigerad 25 april, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 http://se.pricerunner.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Ipod Mini då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag klarar mig lätt men en platta av Arvingarna, det är ju typ bara 20-30 låtar. lol? 20-30 låtar jag ligger på 3500 just nu i min och jag hungrar efter mer. Men vad är flash-minne, eller Sparris och Inlagd gurka på plastburk med rött lock, eller vad man nu skulle kalla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Själv har jag en iPod (20gig) för 4075:- jävligt nöjd med den. Har filmer, spel, program mm. Skitsmidigt när man ska hem till folk så slipper man bränna saker på skiva. Dessutom har den dom underbara touch-knapparna (funkar som plattan på en bärbar dator) Creative Jukebox Zen är skit. Stor som en tegelsten men minimal display (inte så kul att leta upp en låt bland 60 gig musik då) känns plastig och som man förstör det lilla scrollhjulet på sidan hela tiden. Jens of Sweden är skön och stilig men alldeles för liten, vem klarar sig på 512mb? ps. Nån som vet hur man får tag på en iTrip (fm-transmittor till iPod)? Olagligt i Sverige men många har den ändå. Det finns en sökmotor till, så det tar lika snabbt som att hitta en låt på ipoden I storlek så är iPod och Creative NX lika stora, såvida vi inte snackar om iPod mini, sedan är creative 500 spänn billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 ålltså flashminne fungerar som en hårddisk bara det att det är mindre och kan inte lagra lika mycket data. Det är inte alls krångligt med flashminne utan det fungerar precis som en hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts