kariya Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 sverige e bättre i år.. man har inte så många enskildt bra spelare mer som ett lag som Canada i fjol när man slog Sverige i finalen! de var bättre lag föra året ju funnylin: vi har ett lag att hurra för, och sverige kommer gå långt. de vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 de vet jag Kan du sluta hota de andra lagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Sverige kommer till kvart eller möjligvis semi, inte längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 (redigerad) Jag kommer väl att kolla om det blir Sverige - Finland Redigerad 26 april, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Jag kommer väl att kolla om det blir Sverige - Finland jo, samma här Heja Finland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Förra året kom vi ju tvåa. Jo men så hade vi ju ett starkare lag då, om jag inte minns helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Hockey VW?! VolksWagen? =o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Haha! Sverige vann över japan med 5-1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Ja det är väl klart som fan.. Japanerna kan ju inte se pucken så som dom kisar.. <--- Like that dude! (icke rasistiskt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Hockey VW?! VolksWagen? =o) Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 tänker se så många matcher jag bara kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 härligt att svreige lyckades kvittera i morgon möter dom usa, tror de vinner med 3-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Ja! 3-0 mellan Sverige - Lettland efter första perioden! Semifinal, här kommer vi! Kariya: Bra gissat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 jag har gissat rätt på 4 matcher sverige möter usa i semifinalen, gissar 3-1 till sverige igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Nu kommer sveriga klassa alla Med Foppa och lidström!! Dom möter USA på lördag kl:20.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts