Curly Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) För bara någon minut sen så slutade första perioden mellan Danmark och Sverige (det står 1 - 2) i Tjeckien och frågan är: tänker du kolla på hockey-VM 2004? Edit: Hmm, kanske borde skrivit VM istället för VW Redigerad 24 april, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jo, tänker se så många jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Vote: Nej, gillar inte hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag gillar inte hockey men kommer nog kolla VOTE:nej, gillar inte hockey... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Vote: Ja, fast bara när Sverige spelar. Kan inte se matcherna som inte går på TV3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Sverige vann premiären mot Danmark med 5 mål mot ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 klart som fan att jag ska ska kolla på usa-finland sen också vote:ska kolla på så många matcher som möjligt härligt att sverige vann!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Nej , för det är inge roligt att sepå hockey när det snart är sommar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Nej, är inte intresserad av hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 usch, hockey... den enda sport som går att kolla på är motorsport.. tyvärr sänds det ju nästan ingen sådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 usch, hockey... den enda sport som går att kolla på är motorsport.. tyvärr sänds det ju nästan ingen sådan om du har viasat sport så sänds d ju motosport så det räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Vote: När sverige spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Vote: När sverige spelar Jag med (Alltså inte när jag spelar utan när Sverige gör det) (om ni inte fattade det) (men det gjorde ni antagligen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Kanske...ja det blir det nog...nåra av Sveriges matcher kommer jag nog kolla in(Även om Sverige inte kommer vinna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Kanske...ja det blir det nog...nåra av Sveriges matcher kommer jag nog kolla in(Även om Sverige inte kommer vinna) Så du vet om Sverige kommer vinna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Så du vet om Sverige kommer vinna ? Jag är väl inte född på en bakgata i Boston, eller?(Hmm) Nä jag tror inte Sverige kommer vinna, vi har väl inte direkt ett lag att hurra så jättehögt för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) Jag är väl inte född på en bakgata i Boston, eller?(Hmm) Nä jag tror inte Sverige kommer vinna, vi har väl inte direkt ett lag att hurra så jättehögt för Förra året kom vi ju tvåa. Redigerad 25 april, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 ja ska kolla på så många matcher som möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Så du vet om Sverige kommer vinna ? sverige e bättre i år.. man har inte så många enskildt bra spelare mer som ett lag som Canada i fjol när man slog Sverige i finalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts