_-MadeMaN-_ Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag köper eller snor alltid en ferrari modena Sen är det bara att dra ifrån snutarna. Körde med några snubbar som hade en regel att man inte fick spränga bron till stor staden. Då såg jag en snut som gav böter till en snubbe då flög jag in med helikopter i bron. Hela bron rasade och jag vart bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag köper eller snor alltid en ferrari modena Sen är det bara att dra ifrån snutarna. Körde med några snubbar som hade en regel att man inte fick spränga bron till stor staden. Då såg jag en snut som gav böter till en snubbe då flög jag in med helikopter i bron. Hela bron rasade och jag vart bannad Haha det är ju skönt att jävlas... sen är det ju cp att det är en Krigs simulator så kan man göra hur mkt annt som hällst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Cops and Robbers-modden verkar ju totaläga Hittar inga screens på officiella sidan (av C&R alltså ), skulle någon kunna screena lite bra bilder på bilar, staden och sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts