Add3 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) Alla OFP fans kan snacka fritt om spelet här... Tycker att spelet är grymt kul och fritt landskap.. Ni som har det och är less ladda hem massor av grejer: Atombomb, Motorcyklar, Plan,Pansarvagnar, nya öar och gubbar (tex. Tyskar från WWII) etc. Sidan är:ofp.gamezone.cz Ni som inte vet nått om OF kan ju testa demot !! Redigerad 24 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 LoL, svårt var det också Vimsade bort mig i buschen sen kom jag till nån liten by där det stod tusen fiender och brassade på mig hehe .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 har originalet och red hammer (har inte klarat det än...). Skit kul spel när man lärt sig. tyckte det var lite svårt i början men sen gick det bra. vill gärna skaffa nya uppdrag...man fattar inte hur?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 skit enkelt lägg bara dom nerladdade filerna i Addons mappen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jättekul spel!! Och fantastiskt avancerad Mission Editor! Och den är lätt att lära sej! Någon som gjort något lyckat uppdrag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 as kul!! du Made man ska lira på internet nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 skit enkelt lägg bara dom nerladdade filerna i Addons mappen.. men de flesta är för resistance... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag har det.. men filen data3d.pob på CDn är oläsbar, så jag kan inste spela det.. hm.. jag gorde någon tråd om det frö ett tag sen. Jaja, riktigt kul spel iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Men man kan göra vad som hällst det är grymt eller "fett" coolt som vissa säger... Men vilket är det nyaste tillägget nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) Det är roligt att spela bilgolf(lägga bomber vid en bil och spränga din till ett visst ställe), att ladda hem måsen är också kul, då kan man vara en fågel!! Atombomber är också kul, alla träd, hus och sånt faller ihop, sen komer smällen.. KABOOOOOM Redigerad 25 april, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 heheh atombomben har jag inte testat än men det är kul att köra race med Civila bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Är det här ett kul spel ? Vad går det ut på ? Kan man få se en bild på en atombomb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) *haha Redigerad 26 oktober, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 MG: Hehe grafiken är bra om man ställer den på topp.. 2an är på väg nu också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Nej! Grafiken är absolut ingenting att skryta med. Men det som jag anser är bäst med OPFlash är the "Mission Editor". Jättelätt att göra egna uppdrag med intro och outro och larmsystem som gör att fienden stormar en stad om larmet aktiveras. Det är såååå avancerat! Det tar högst en min att sätta ut en soldat och göra så att han patrullerar med geväret på axeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 tycker fortfarande flashpiont är så dyrt..ska köpa de men de är fortfarande för dyrt för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Nej! Grafiken är absolut ingenting att skryta med. Men det som jag anser är bäst med OPFlash är the "Mission Editor". Jättelätt att göra egna uppdrag med intro och outro och larmsystem som gör att fienden stormar en stad om larmet aktiveras. Det är såååå avancerat! Det tar högst en min att sätta ut en soldat och göra så att han patrullerar med geväret på axeln. då har du inte sätt Doom2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Hade planer på å köpa det förr men... Det ändrades till bf Ska kanske köpa 2an om den kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Ni som spelar ofp på nätet ladda ner Cops & Robbers skit kul mod Det blir som gta. Rånarna ska åka om kring i städerna och göra brott så kan poliserna g böter sätta dom i finkan och massa saker. Vet inte om modden fortfarande är aktiv men jag spelade den mycket förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 har kört det, Det är svin kul!!! det är as kul att typ glida runt med en värsting suzuki och bli jagad av pansarvagnar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts