minigun Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 !! Det funkade bra när jag använde det! Mycket bättre än Geforce 4 MX 440 som sitter på den här datorn. De flesta spel har mer detaljer med 5200 och mkt högre fps (med samma processor) och med högsta grafikinställningar. Det KAN INTE vara helt uselt eftersom jag själv sett att det fungerar bra!!!! Men självklart så påstår jag inte att det är ett bra kort..men det är definitivt inte uselt. Isåfall vill jag veta varför det är så uselt. Spelen hackar iallafall inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Snälla, testerna visar hur bra/dåligt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Sparkit.nu FX5200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Snälla, testerna visar hur bra/dåligt det är. Jaha? Jag har testat kortet och jag VET att det iallafall fungerar. Jag har erfarenhet av kortet. Men egentligen är det lönlöst att diskutera. Jag ska ändå inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts