Patrik Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 jag undrar i vilka filer som bil inställningarna finns? är det bara gta3.imh handling.gfg, default.ide och vehiles.col? vilka mer finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Carcols.dat = ändra fäger på bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 men när jag satte på "open up" modden (ungeför som new vice city) så efter att jag hade köpt ett nytt ställe så blev alla bilar lättsvängda! och det ända man bytte ut när man instalerade var: info.zon, main.scm och american.gxt! så de måste väll finnas bil inställningar där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 föresten, går det att ändra så att nån bil inte kan tappa delar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 föresten, går det att ändra så att nån bil inte kan tappa delar? Det går nog att ändra så att Tommy flyger runt baklänges i luften också . Nej...men i kollisions-filen (vet ej vad den heter) går det nog att fixa. Annars kunde ResourceHacker till GTA3 göra sin aktiva bil "damage-proof". Finns säkert nåt liknande till VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 vehilces.col? Hur ändrar man då? går ju knappt att ändra nånting i den filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts