Fire-Skull Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Kan någon hjälpa mig när jag försöker installera nissan skyline så blir den alldeles blå :'(. Snälla hjälp mig då skulle jag bli glad . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 .txd filen installerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 .txd filen installerad? jag använder gta modinstaler v.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 aså när jag ska instalera bilen med gta modinstaler då komer det upp: verify the carcols.dat line is correct (or leave blank). snäla hjälpmig med vad som ska stå där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 varför ente nån silverfärg till förstalacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 varför ente nån silverfärg till förstalacken? vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Ändra i carcols.dat. Letta sedan upp den bil du har ersatt och andra siffer raden till 1,1 eller så var det 0,0 testa dig fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Ändra i carcols.dat. Letta sedan upp den bil du har ersatt och andra siffer raden till 1,1 eller så var det 0,0 testa dig fram men jag har råkat göra något muppat med den filen så den går inte att öppna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 kan ingen hjälpa mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 gör så här: öppna data-mappen, högerklicka på carcols, avmarkera kryssrutan brevid "skrivskyddad", öppna carcols med notepad/anteckningar, tryck Ctrl + F, i rutan som dyker upp skriver du in en del av eller hela namnet på den bil du ändrat. på den raden du får fram tar du bort alla siffror (om du fått fram rätt rad) och skriver in 73,73 (silver) och/eller fler färger enligt samma mönster som andra bilar. tips: det står vilka färger siffrorna betyder längst upp i carcols... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 gör så här: öppna data-mappen, högerklicka på carcols, avmarkera kryssrutan brevid "skrivskyddad", öppna carcols med notepad/anteckningar, tryck Ctrl + F, i rutan som dyker upp skriver du in en del av eller hela namnet på den bil du ändrat. på den raden du får fram tar du bort alla siffror (om du fått fram rätt rad) och skriver in 73,73 (silver) och/eller fler färger enligt samma mönster som andra bilar. tips: det står vilka färger siffrorna betyder längst upp i carcols... kan inte du skika orginal mappen? det skulle vara bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 har ente kvar orginalmappen, den e söndermoddad... annars, om du kan öppna carcols manuellt(utan nån ful modinstaller) så leta upp sabretur, ta bort hela den raden, och klistra in den här raden istället (tänk på att om du har bilen sparad i nått av dina garage och tar bort bilens nuvarande färg från carcols.dat så kan spelet hänga sig när du kommer i närheten!) SABRETUR 73,73 dom två första siffrorna står i detta fallet för karossfärgen, dom andra två för färgen på fälgarna. (färgen på fälgarna ändras endast om du har DMagic wheelmod installerat ch har fälgnr 249 i default.cfg (eller så var det default.ide)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 kan ingen läga upp orginal carcols.dat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Visst. carcols.dat.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Visst. skyst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts