Xemtoth Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag tänkte lägga in en mod som tar bort den osynliga väggen till cuban kläderna...då hittade jag i gtavc/maps/littlehati/littleha.col fil...men i IMG tool kan man oxo hitta en littleha.col fil, är det samma fil, eller? för om jag vill installera modden så kan jag kanske bara ändra i den mappen istället för IMG tool? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 jag tror att filen är samma men båda filerna har olika funktioner.. eller så är det olika filer med olika funktioner..hursomhelst så finns det redan en sån här mod.. har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 jag tror att filen är samma men båda filerna har olika funktioner.. eller så är det olika filer med olika funktioner..hursomhelst så finns det redan en sån här mod.. har jag för mig Jag tänkte installera modden...Kan jag ersätta dendär i map-mappen istället för IMG tool? orkar inte hålla på med olucksbådande IMG tool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Varför provar du inte innan du frågar... har du provningsfobi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Varför provar du inte innan du frågar... har du provningsfobi? provnings forbi? va e det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Det står väl i readmen hur du ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Det står väl i readmen hur du ska göra? jo, att jag ska ta bort filen, lägga in nya, men sist jag gjorde så så crasha spelet... ska ja gta risken? hade skrivskydd på gta3.dir då :"> manska ju inte ha skrivskydd på gta3.img eller gta3.dir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 TA RISKEN!!!!!! Du tar djävulskt långa promenader på mina nerver!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 TA RISKEN!!!!!! Du tar djävulskt långa promenader på mina nerver!!! Okey..jag tar risken, jag berättar hur många gånger mitt spel crashat imorgon bitti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 spelet crasha inte tack för all hjälp, nån moderator kan stänga denna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts