Wu Zi Mu Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) Jag har spelat NHL 2004. tog lite bilder med "Print Screen". då står det "The picture has been saved" nått sånt.. och namnet på filen.. (jag tog flera bilder). och nu när jag har hitat listan med filerna så går det inte å öppna dom man måste ha nå speciall program.. har nån en aning om var man kan hitta nått program vars man kan öppna TGA filer alltså.. .TGA EDIT: Jag har hittat nu.. för er som undrar annars finns den på Download.com å sök på ACDSEE.. Redigerad 24 april, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag har spelat NHL 2004. tog lite bilder med "Print Screen". då står det "The picture has been saved" nått sånt.. och namnet på filen.. (jag tog flera bilder). och nu när jag har hitat listan med filerna så går det inte å öppna dom man måste ha nå speciall program.. har nån en aning om var man kan hitta nått program vars man kan öppna TGA filer alltså.. .TGA EDIT: Jag har hittat nu.. för er som undrar annars finns den på Download.com å sök på ACDSEE.. Funkar o öpnna dom i PS också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts