Panimala Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Fakta Ser nice ut! ska lungt köpa det =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 SHIIIIIIIT om ettan var bra då kommer ju tvåan var ENORMT mycket bättre... Ska garanterat skaffa det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 jag behöver nog en ny data om jag ska köpa det när det kommer ut. Min data klarar knappt av första undergroundet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Hoppas att det blir mer som de gamla spelen, med polisjakter o sånt. Skulle va kul om man skulle kunna meka med ferarri o porsche o sånt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) Kommer lungt köpa!! Fast jag blev lite frustrerad på vissa uppdrag på NFSU Jag ligger på 95/111(112) Ganska jobbigt @Pålsssssson jag har 1an på PS2 det ganska skönt.... Jag hade det på data...laddade ner för att TESTA! Redigerad 24 april, 2004 av KuNg-Fo0d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Så kung food laddade ner fullversionen(?) för att testa? Alla som ville ha tråden kvar kan skicka arga PM till kung food(Om ni tror det hjälper)för att han fick den låst! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts