Mikolan Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Jag har länge försökt hitta billiga posters/wallscrolls med motiv från Neon Genesis Evangelion, men alla är för små eller måste beställas dyrt från USA, hittade en bil idag som jag tycker skulle passa perfekt som affish . Nån som vet nån kopieringsfirma el. tryckeri som gör detta, och ungefär vad det kan kosta? Bilden som jag vill ha upptryckt: http://mikolan.starbase.se/pics/asuka-ys02.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag har länge försökt hitta billiga posters/wallscrolls med motiv från Neon Genesis Evangelion, men alla är för små eller måste beställas dyrt från USA, hittade en bil idag som jag tycker skulle passa perfekt som affish . Nån som vet nån kopieringsfirma el. tryckeri som gör detta, och ungefär vad det kan kosta? Bilden som jag vill ha upptryckt: http://mikolan.starbase.se/pics/asuka-ys02.jpg Den där bilden kommer bli VÄDIGT lågupplöst om du trycker upp den på en plansch, man kommer se pixlarna Knappt så att den blir bra på ett A4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 :| vad synd, ska försöka ändå :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 du behöver en bild som är minst 3 gånger så hög upplösning om det ska vara hyffsad kvalitet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 En fråga måöar du sådana bilder själv?! För om du gör det så e du väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 http://homokaasu.org/rasterbator/ ......... ladda upp bilden där .... skriv ut , svart vitt , eller i färger , pussla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Mikolan är tydligen intresserad av hentai (eller vare nu heter) hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Mikolan är tydligen intresserad av hentai (eller vare nu heter) hehehe anime/manga tror jag nog kanske hentai också Mikolan va? Asså hentai = barnförbjuden eller va man ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) @Mr. M Nej, det är itne jag som gjort den, suger på o rita :"> @Noxzist Thx, ska testa @Gurgel, ehum, vi tar den konversationen på MSN okej? Noxzist: Jag får det inte till fräg hur gör man för att få färg? :/ Min farsa känner en snubbe som jobbar på ett tryckeri som han ska snacka med på måndag, får se hur d blir Redigerad 24 april, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Mikolan är tydligen intresserad av hentai (eller vare nu heter) hehehe ehm, hentai? det där är manga/anime som Gurgel sa hentai är något helt annat anime / manga + pr0n = hentai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 sökte på hentai på internet och det kom bara upp massa tecknad porr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 sökte på hentai på internet och det kom bara upp massa tecknad porr... det är ju precis det det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 det finns ett bra spel på Newgrounds, Streetlife. han bjuder hem en h0ra och så ska han sova fan va dum han e, (så kollar han på video) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) Jajajajaja, on-topic nu. Förstorade bilden till 100cm bred i ps, sen slängde jag på en color-halftone (för att få samma effekt som rasterbator fast färg). Får väl ge den här bilden på cd till snubben http://mikolan.starbase.se/pics/storbild.jpg Redigerad 24 april, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Hur lyckas dom göra så snygga brudar, kolla bara på mangafilmen Ghost in the shell, tjejen som skjuter snubbens huvud i börjar, värsta fräsh ju! Plus värsta brösten, man får se henne naken.. men inte framstjärten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Verkar vara svårt att hålla den här topicen on-topic, aja har ju ev. fixat snubbe som kan fixa, så nån mod är välkommen att låsa the-copy, jo g.i.t.s. är ju skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Hehe, jag har en sån fetingskrivare som skriver affischer, om du hade bott i Borgholm hade du kunnat få låna den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Hur lyckas dom göra så snygga brudar, kolla bara på mangafilmen Ghost in the shell, tjejen som skjuter snubbens huvud i börjar, värsta fräsh ju! Plus värsta brösten, man får se henne naken.. men inte framstjärten Varför får jag perversa vibbar av denna topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Varför får jag perversa vibbar av denna topic? Perverst? så du tycker hetrosexuallitet är perverst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Perverst? så du tycker hetrosexuallitet är perverst.... Tänkte mer på tecknat porr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts