Arvid Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Jag har börjat om från början (tänker varva VC en gång till) och nu har jag stött på en konstig sak. Vad jag minns så var Infernusen som stod utanför Vercetti Estate alltid vit första gången jag klarade VC men nu har den olika färger varje gång jag kommer dit. Är det en bugg eller blir den vit när jag har dödat Diaz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Jag har börjat om från början (tänker varva VC en gång till) och nu har jag stött på en konstig sak. Vad jag minns så var Infernusen som stod utanför Vercetti Estate alltid vit första gången jag klarade VC men nu har den olika färger varje gång jag kommer dit. Är det en bugg eller blir den vit när jag har dödat Diaz? När man dödat Diaz blir den vit, annars e det olika färger kollade upp det nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Har redan varvat VC 2 gånger, och jag tror att den alltid skiftar färger. Infernus brevid trappan på Vercetti Estate alltså. Men tror även att den är mest vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Har redan varvat VC 2 gånger, och jag tror att den alltid skiftar färger. Infernus brevid trappan på Vercetti Estate alltså. Men tror även att den är mest vit. nej när man har dödat Diaz så blir den vit annars skiftar den färd då & då (det är Lance´s bil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Nej, innan man döda Diaz är den olika färger varje gång. Men när man dödat Diaz och tagit över villan ställer Lance sin bil där och den är vit. Alltid vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Nej, innan man döda Diaz är den olika färger varje gång. Men när man dödat Diaz och tagit över villan ställer Lance sin bil där och den är vit. Alltid vit. var det inte det adde_as sa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 var det inte det adde_as sa?? Jo, 3 st har skrivit det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 förlåt mig om jag låter gnällig nu, men vad spelar det för roll??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 förlåt mig om jag låter gnällig nu, men vad spelar det för roll??? det var en j***a bra fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 För mig är den alltid vit, och har alltid varit det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 för mig var den vit.. men nu står den aldrig utanför huset konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_man Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 för mig var den vit.. men nu står den aldrig utanför huset konstigt säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts