Jump to content

Villigate Missons

seal
 Share

Recommended Posts

Någon som har ett hett tips hur man inte pajjar bilen innan alla 12 nivåer??? :) vilket ö är lättast???

Och får man skjuta ur bilen utan att uppdraget avslutas? (Glömde prova...)

Tycker det är ganska svårt, kom till nivå fyra då min bil pajjade :S

Redigerad av seal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försöker i alla fall att klara med Chetahn :) Har den i garaget nu, klarade Pizza Boy förut så hoppas tt jag kan lyckas med Villigate missons sedan.

Om jag inte klarar det så tar jag stridsvagnen när jag har 70 HP :) Det roligaste är ju när det är lätt.

Murray: Hur mycke pengar fick du då?? Måste ju varit skitmycket om man får 30000 för 12 nivåer? Eller har jag fel nu? :">

Arvid: Jag menar att man FÅR väl skuta UR bilen på uppdragen, har för mig att på något uppdrag fick man inte det... :D

Redigerad av seal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
det är egentligen ganska onödigt att hålla på med vigilantemissions, det är ju upp till tolv som gäller, sen blir det ju egentligen bara tråkigt. om man däremot kör med polisbil (vanlig sådan) är det ju rätt skoj eftersom det är lite mer utmaning! ^_^

håller faktiskt med :P men man tjänar ju ganska mkt pengar me huntern :( !! Fast om man har klarat alla uppdrag så har man ju igentligen ingen användning av de förutom att köpa massa vapen och gå postal! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tråkigt, så jag skulle testa att fuska mig fram på Vigilante-uppdragen.

1. Ta en polisbil och ställ den i ett garage, sätt dig i den och sätt igång uppdraget.

2. Kliv ut ur bilen och spring cirka 5 m bort från bilen och skriv in fusket BIGBANG.

3. Öppna garaget och kliv in i polisbilen igen och gör om 1, 2, 3 tills du inser att du fuskar och är lam. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tråkigt, så jag skulle testa att fuska mig fram på Vigilante-uppdragen.

1. Ta en polisbil och ställ den i ett garage, sätt dig i den och sätt igång uppdraget.

2. Kliv ut ur bilen och spring cirka 5 m bort från bilen och skriv in fusket BIGBANG.

3. Öppna garaget och kliv in i polisbilen igen och gör om 1, 2, 3 tills du inser att du fuskar och är lam. :P

o............kejj... lite onödigt inlägg? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det smidigaste för en cheater vore ju att att ändra rhinons handling så att den inte är så olidligt långsam, sedan spawna en rhino med PANZER koden... sedan bara spränga/krocka ihjäl alla criminals :blink: fattar inte hur folk kan tycka det är lätt med huntern :lol: jag lyckas aldrig träffa nånting med den..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor