seal Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 (redigerad) Någon som har ett hett tips hur man inte pajjar bilen innan alla 12 nivåer??? vilket ö är lättast??? Och får man skjuta ur bilen utan att uppdraget avslutas? (Glömde prova...) Tycker det är ganska svårt, kom till nivå fyra då min bil pajjade :S Redigerad 24 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Det är klart att du får gå ur bilen när du kör vigilante men du måste återvända till den eller ta ett annat polisfordon inom 60 sekunder för att uppdraget inte ska avslutas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Använd Rhino det e lättast.................Har kommit till typ level 84 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Hunter är väl ändå lättast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Det är roligast med polisbil eller civilpolis cheetah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) Jag försöker i alla fall att klara med Chetahn Har den i garaget nu, klarade Pizza Boy förut så hoppas tt jag kan lyckas med Villigate missons sedan. Om jag inte klarar det så tar jag stridsvagnen när jag har 70 HP Det roligaste är ju när det är lätt. Murray: Hur mycke pengar fick du då?? Måste ju varit skitmycket om man får 30000 för 12 nivåer? Eller har jag fel nu? :"> Arvid: Jag menar att man FÅR väl skuta UR bilen på uppdragen, har för mig att på något uppdrag fick man inte det... Redigerad 24 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 vad är villigate? det heter VIGILANTE = medborgargarde typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 vad är villigate? det heter VIGILANTE = medborgargarde typ... Okej då Jag var inte så säker på hur det stavades... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 JAg tog Cheetahn, körde på andar ön, och sen bara besöka Pay n´Spray då och då så fixar det sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag fick iallafall 125.000 på L50 me huntern. kom till 60 sen bara kabom!!! Sen hade jag ca: 3,2milj. stålar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 jag hade tank (90 hps) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 hahaha, jag hade en utav många hunters, jag fick till slut mer än 1100 kills.... kommer inte ihåg vilken level det var den gången men jag kommer ihåg att det var mer än level 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag har klarat Level 132 men klarar aldrig 133! Fick ungefär 93 Milioner och över 9000 Kills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
QuickLightning Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jag klarade till L115 sen var jag tvungen att sticka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 det är egentligen ganska onödigt att hålla på med vigilantemissions, det är ju upp till tolv som gäller, sen blir det ju egentligen bara tråkigt. om man däremot kör med polisbil (vanlig sådan) är det ju rätt skoj eftersom det är lite mer utmaning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 det är egentligen ganska onödigt att hålla på med vigilantemissions, det är ju upp till tolv som gäller, sen blir det ju egentligen bara tråkigt. om man däremot kör med polisbil (vanlig sådan) är det ju rätt skoj eftersom det är lite mer utmaning! håller faktiskt med men man tjänar ju ganska mkt pengar me huntern !! Fast om man har klarat alla uppdrag så har man ju igentligen ingen användning av de förutom att köpa massa vapen och gå postal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 jag tycker det är skitsvårt, jag har inte klarat 12 levlar än :"> .., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jag hade tråkigt, så jag skulle testa att fuska mig fram på Vigilante-uppdragen. 1. Ta en polisbil och ställ den i ett garage, sätt dig i den och sätt igång uppdraget. 2. Kliv ut ur bilen och spring cirka 5 m bort från bilen och skriv in fusket BIGBANG. 3. Öppna garaget och kliv in i polisbilen igen och gör om 1, 2, 3 tills du inser att du fuskar och är lam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jag hade tråkigt, så jag skulle testa att fuska mig fram på Vigilante-uppdragen. 1. Ta en polisbil och ställ den i ett garage, sätt dig i den och sätt igång uppdraget. 2. Kliv ut ur bilen och spring cirka 5 m bort från bilen och skriv in fusket BIGBANG. 3. Öppna garaget och kliv in i polisbilen igen och gör om 1, 2, 3 tills du inser att du fuskar och är lam. o............kejj... lite onödigt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 det smidigaste för en cheater vore ju att att ändra rhinons handling så att den inte är så olidligt långsam, sedan spawna en rhino med PANZER koden... sedan bara spränga/krocka ihjäl alla criminals fattar inte hur folk kan tycka det är lätt med huntern jag lyckas aldrig träffa nånting med den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts