Cortez Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 (redigerad) Här har ni en skyst busringning... http://www1.shellkonto.se/dock/filarkiv/do...rog_fjortis.mp3 Enjoy! ( Om ni inte har winamp installerat som kan andvändas för att spela upp filen, så kan det programmet hittas gratis på www.winamp.com ) Dock är den gammal.. Redigerad 23 april, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 he-he-he-he-he-he! riktigt trög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 ( Om ni inte har winamp installerat som kan andvändas för att spela upp filen, så kan det programmet hittas gratis på www.winamp.com ) ...eller så spelar man bara upp den i mediaspelaren som varenda j*vla windows användare har på sin dator (om man inte avinstallerat det). Men kul busringning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Vem e det? Det e Petter. Vem e det? Det e Petter för f*n j*vla idiot... Kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Vem e det? Det e Petter. Vem e det? Det e Petter för f*n j*vla idiot... Kul!!! Orka lyssna men är det "Doffen von snoffe" eller vad han säger ! Han kallar ju sig Doffen i cyberspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 oj vad kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Hahaha den var kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 oj vad kul Håller med. Han är nog bara k*t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Sådär kul va? inte så givande. Annat är det med Leifi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Icke så kul dock. Vet ni nån sida med en massa busringningar och sånt skräp? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Är det någon som vet vart man kan hitta "telefon terror med Roland Eriksson, den är ju en klassiker, "Ya goddag, mitt namn är Roland Eriksson". Man kunde trycka på olika alternativ, då sa han saker som: "Ya Goddag, va de du som busringde te mig" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 den är ball den busringningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Icke så kul dock. Vet ni nån sida med en massa busringningar och sånt skräp?:"> Ja!! Den här sidan är full med roliga busringar som nån gjort genom att spela in kändisars röster från filmer m.m och sedan spelat upp dom i luren när han ringt upp olika personer. Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket åt busringningar som när jag lyssnade igenom dessa. --> http://www.ebaumsworld.com/morepranks.shtml <-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts