sebben7 Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 hur klarar man detta uppdrag enklast?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 hur klarar man detta uppdrag enklast?? Det är ju inget svårt Bara å panga på tills det är klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Det är ju inget svårt Bara å panga på tills det är klart precis bara att panga på använd snipern till gubbarna och roketlauncher till apachehelicoptern så går det som en dans på rosor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Det uppdrget är ju skitroligt JAG använde MP5 (eller vad geväret heter) med kanske omk. 700 skott till det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Det uppdrget är ju skitroligt JAG använde MP5 (eller vad geväret heter) med kanske omk. 700 skott till det uppdraget bah, vad jag använde: Första gången; Minigun Andra; Shotgun, UZI 9mm tredje; Colt M4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 ta den 2 snipern och skjut på hellin många gånger så tycker jag att man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
froztizen Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Personligen brukar jag andvända pistol med en kula per gubbe och två för helin hmm, kanske inte när jag tänker efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 använder katana och rocket launcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 använder katana och rocket launcher vart hittar man RL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 vart hittar man RL? på andra ön i en basäng bakom en orange byggnad söder om sunshine autos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 på andra ön i en basäng bakom en orange byggnad söder om sunshine autos hmmm... kanske bara jag som är trög men jag fatta inte riktigt :"> du kan inte markera det på en karta eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) här är den http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/namnls.gif (hitta ingen karta utom den här på datorn) f*n jag får inte fram bilden men jag kan försöka beskriva: kör till sunshine autos och ta dig till flygplatsen därifrån och titta åt vänster hela tiden så kommer du snart se en stor orangefärgad byggnad (inte så väldigt bra förklaring :"> ) Redigerad 12 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) här är den http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/namnls.gif (hitta ingen karta utom den här på datorn) f*n jag får inte fram bilden men jag kan försöka beskriva: kör till sunshine autos och ta dig till flygplatsen därifrån och titta åt vänster hela tiden så kommer du snart se en stor orangefärgad byggnad (inte så väldigt bra förklaring :"> ) Här Men den behövs ju inte Du får ju ett vapen på båten Använd det tills det är slut sen får du skjuta med nåt annat en stund sen kommer vapnet igen Redigerad 12 maj, 2004 av Diver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Jag använder Rugern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Jag använder Rugern. *host* Kruger *host Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 *host* Kruger *host I don't give a flyin' fuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Här Men den behövs ju inte Du får ju ett vapen på båten Använd det tills det är slut sen får du skjuta med nåt annat en stund sen kommer vapnet igen tack så mycket och tack alla andra som försökte hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 *host* Kruger *host I spelet heter den Ruger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 I spelet heter den Ruger. i affären står det ju kruger...i vapen affären... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 i affären står det ju kruger...i vapen affären... oj, jag menar tvärtom... i verkligheten heter den Ruger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts