minigun Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Mysko..men det är väl inte så svårt att ta bort den osynliga väggen??? Eller kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Ibland för mig är kläderna inne i den onsynliga väggen och ibland i öppningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Har faktiskt aldrig märkt den osynliga väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag har dödat Diaz och kläderna är fortfarande i dörröppningen... första gången jag varvade vc hamnade de dock bakom den osynliga väggen så det kanske är en bugg som bara inträffar ibland. jo...rätt ofta ibland i sånnafall ladda ner patchen som jag gjorde..jag kan fixa skinnet innan jag ens börjat jobba åt avery då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
piamp Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) Xemtoth: pfeww... jag har inte den osynlig väggen Redigerad 28 april, 2004 av piamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts