Xemtoth Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 (redigerad) Hur får man tag i dem äfter man dödat Diaz? det är ju en osynlig vägg då...och om man förösker göra lika, så blir det inget bra, endast pann-bandet blir bra...men finns det något "knep" lr nåt så man kan få tag i kläderna? http://www.gtaportal.com/filer/gtavc/screens/havanaout.jpg Edit:Stavfel Redigerad 22 april, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 jag har sett ett ställe i downtown bredvid pizzan, och ett annat ställe i little haiti, men inget av dem går att ta, eftersom den osynliga väggen gör att man stoppas... är det nån som lyckats med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Det finns en mod nånstans som tar bort den osynliga väggen... sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 man behöver inte modda gta får att få dom. Det räcker med att du tar en moppe/motorcyckel och parkerar den i ingången. Skjut sönder den hoppa upp på den , ställ dig mot kläderna spring och hoppa så får du dom samtidigt som du åker genom golvet och kommer ut på gatan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 man behöver inte modda gta får att få dom. Det räcker med att du tar en moppe/motorcyckel och parkerar den i ingången. Skjut sönder den hoppa upp på den , ställ dig mot kläderna spring och hoppa så får du dom samtidigt som du åker genom golvet och kommer ut på gatan igen. tack!! SKa testa det! visste att man kunde nåt knep med motorcykel eller nåt men inte hur, eller jag har hört talas om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 det funkar inte! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 haha det är alltid för bra för att vara sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 haha det är alltid för bra för att vara sant Vadå? vad pratar du om `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
piamp Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 va? va svammlar folk i denna tråden om?? Kuban kläderna får man när man har gjort Averys uppdrag "Two Bit Hit", och dom kan man sedan ta i en butik (?) i little Havanna... är det jag som har missförstått något i tråden? hos mig är det åtminstone inga osynliga väggar eller nånting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Det finns ju en modd (path) på Gtaportalen som tar bort väggen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 @piamp; det är en osynlig vägg för den flästa @Seal; jagvet, men sist jag lekte med IMG tool så crasha vc glömmde backup och så råka jag ta bort bankjobb skinnet men om jag bara lägger in detdär så blir det inga problem om jag har backup eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Det är nog som Xemtoth säger att kläderna hamnar bakom den osynliga väggen när man dödat Diaz. Så här såg det ut för mig när jag precis hade klarat Two bit hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 havanna kläderna ligger ju på olika ställen i pc och ps2. I ps2 ligger kläderna längre in till vänster. Så jag kan inte hjälpa dig Xemoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 havanna kläderna ligger ju på olika ställen i pc och ps2. I ps2 ligger kläderna längre in till vänster. Så jag kan inte hjälpa dig Xemoth ok då får det bli modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Vill bara meddela att för mig var det inte heller någon osynlig vägg... Eller jo, när man är inne i butiken kan man inte gå till vänster eler höger MEN kläderna kan man ta.. Det kanske är såhär: Innan man klarat uppdraget "To Bit Hit" så kan man inte ta kläderna, och när man har klarat uppdraget så har kläderna flyttast till dörröppningen och då kan man ta den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Vill bara meddela att för mig var det inte heller någon osynlig vägg... Eller jo, när man är inne i butiken kan man inte gå till vänster eler höger MEN kläderna kan man ta.. Det kanske är såhär: Innan man klarat uppdraget "To Bit Hit" så kan man inte ta kläderna, och när man har klarat uppdraget så har kläderna flyttast till dörröppningen och då kan man ta den... för mig åker den en osynlig vägg...när man dödat diaz så kan man inte ta dem...men jag moddade igår så nu är väggen borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 jag har ps2 och när jag klarade two bit hit så fick jag cubankläderna men sen när jag gjorde några uppdrag åkte kläderna in bakom den osynliga väggen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 jag har ps2 och när jag klarade two bit hit så fick jag cubankläderna men sen när jag gjorde några uppdrag åkte kläderna in bakom den osynliga väggen. :'( för att du dödat diaz, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 jag har ps2 och när jag klarade two bit hit så fick jag cubankläderna men sen när jag gjorde några uppdrag åkte kläderna in bakom den osynliga väggen. :'( det var på ps2 som jag förklarade om hur man skulle få det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag har dödat Diaz och kläderna är fortfarande i dörröppningen... första gången jag varvade vc hamnade de dock bakom den osynliga väggen så det kanske är en bugg som bara inträffar ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts