Jump to content

ang Cuban kläderna "Havana"

Xemtoth
 Share

Recommended Posts

Hur får man tag i dem äfter man dödat Diaz? det är ju en osynlig vägg då...och om man förösker göra lika, så blir det inget bra, endast pann-bandet blir bra...men finns det något "knep" lr nåt så man kan få tag i kläderna? -_-

Edit:Stavfel ;)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

man behöver inte modda gta får att få dom. ;)

Det räcker med att du tar en moppe/motorcyckel och parkerar den i ingången. Skjut sönder den hoppa upp på den , ställ dig mot kläderna spring och hoppa så får du dom samtidigt som du åker genom golvet och kommer ut på gatan igen.

tack!! SKa testa det! -_- visste att man kunde nåt knep med motorcykel eller nåt men inte hur, eller jag har hört talas om det :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

va? va svammlar folk i denna tråden om??

Kuban kläderna får man när man har gjort Averys uppdrag "Two Bit Hit", och dom kan man sedan ta i en butik (?) i little Havanna...

är det jag som har missförstått något i tråden?

hos mig är det åtminstone inga osynliga väggar eller nånting!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara meddela att för mig var det inte heller någon osynlig vägg... Eller jo, när man är inne i butiken kan man inte gå till vänster eler höger MEN kläderna kan man ta..

Det kanske är såhär:

Innan man klarat uppdraget "To Bit Hit" så kan man inte ta kläderna, och när man har klarat uppdraget så har kläderna flyttast till dörröppningen och då kan man ta den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara meddela att för mig var det inte heller någon osynlig vägg... Eller jo, när man är inne i butiken kan man inte gå till vänster eler höger MEN kläderna kan man ta..

Det kanske är såhär:

Innan man klarat uppdraget "To Bit Hit" så kan man inte ta kläderna, och när man har klarat uppdraget så har kläderna flyttast till dörröppningen och då kan man ta den...

för mig åker den en osynlig vägg...när man dödat diaz så kan man inte ta dem...men jag moddade igår så nu är väggen borta -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor