FatClemenza Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 jag behöver hjälp med "No Escape"-uppdraget!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Kommer inte ihåg vilket det är, förklara vad man ska göra så kan jag kanske hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Jag tror man ska ta på sig poliskläderna och sen gå ner till snubben som sitter inlåst. Jag tror det var så iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) Först så parkerar du en snabb bil utanför . Gå in hämta poliskläderna , hämta en kort som finns påövervåningen . Gå ner till honom öppna och fly ut från polisstationen , ta bilen du parkerade och skjussa honom till hans hus på andra ön, klart! Redigerad 21 april, 2004 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Ja, gör som Peskele sa, men det är ju ganska smart att köra in i en Pay'n Spray på vägen till hans hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 eller skriv in detta fusket r1.r1ring r1 upp,ner,upp,ner,upp.ner så försvinner 2 stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Ja, gör som Peskele sa, men det är ju ganska smart att köra in i en Pay'n Spray på vägen till hans hus. Gubbskrället var ju inte med ut när jag satte mig i bilen så jag åkte till Paj and sprayen först sen var det lugna gatan att hämta honom och köra till hans ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 eller skriv in detta fusket r1.r1ring r1 upp,ner,upp,ner,upp.ner så försvinner 2 stjärnor Sepe, tror du han vill fuska eller? då är det ju bara att ladda hem 100%complete så är ju hela spelet fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Gubbskrället var ju inte med ut när jag satte mig i bilen så jag åkte till Paj and sprayen först sen var det lugna gatan att hämta honom och köra till hans ställe om man är bra så behöver man inte åka till Pay'n Spray (tänker på mig) det enda svåra kan vara när man ska vänta på att gubben ska sätta sig i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 om man är bra så behöver man inte åka till Pay'n Spray (tänker på mig) det enda svåra kan vara när man ska vänta på att gubben ska sätta sig i bilen. ja så gjorde jag första gången men nu har man blivit lite lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts