seal Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Varje sparfil som jag har låser sig efter några sekunders spelande... På en sparfil kan jag bara åka till den första ön (sparat i Vercetts Estate) om jag är påväg till den andra ön låser det sig... Och jag har laddat ner en fil (eller två) för ett tag sedan, dom har också börjat låsa sig, jag har självklart provat att installera om ett flertal gånger och börjar bli less på det. Är det fel på skivan då? Ska jag försöka få tag i en ny skiva från butiken jag har köpt spelet, som tur är har jag ju kvittot kvar...? Tacksam för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Varje sparfil som jag har låser sig efter några sekunders spelande... På en sparfil kan jag bara åka till den första ön (sparat i Vercetts Estate) om jag är påväg till den andra ön låser det sig... Och jag har laddat ner en fil (eller två) för ett tag sedan, dom har också börjat låsa sig, jag har självklart provat att installera om ett flertal gånger och börjar bli less på det. Är det fel på skivan då? Ska jag försöka få tag i en ny skiva från butiken jag har köpt spelet, som tur är har jag ju kvittot kvar...? Tacksam för svar.. om inte uninstall funkar så ska du kolla om du kan få en ny skiva..det kan nog va problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 21 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) om inte uninstall funkar så ska du kolla om du kan få en ny skiva..det kan nog va problemet Jag installerade för någon vecka sedan men det hände igen, skulle inte tro att det kommer att funka nu men jag provar väl sedan då... EDIT: Jag testade att installera om, och (Jipii) det fungerade, alla mina gamla sparfiler fungerade igen, då är det inget fel på skivan ändå? Det KAN ju bero på att jag försökte mig på att modda och lite mer, men det har hänt en gång tidigare och då hade jag INTE moddat, det hjälpte inte då heller med ominstallation... Hoppas att det bara var en tillfällighet och att det inte händer igen. Redigerad 22 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts