AE_Dave Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Undrar ifall ni vet om det finns mer än ett demo!? Jag har testat ett demo (var ganska kul men så drygt uppdrag) ska köpa mafia ganska snart men har bara lust att testa lite till men man skulle in i nått parkeringshus när det kom massa svartrockar och slaktade skiten ur en.... men alltså ifallö det finns nåt annat demo än det uppdraget och ni vet att det finns kan ni ju skriva här! eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Nepp, det finns inte, inte vad jag vet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Nej, de kan ju inte ge ut flera demoversioner! Jag håller med om att det uppdraget är lite väl svårt. Iallafall om man bara vill prova på spelet och aldrig har spelat det tidigare. A Great Deal heter uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Nej, de kan ju inte ge ut flera demoversioner! Jag håller med om att det uppdraget är lite väl svårt. Iallafall om man bara vill prova på spelet och aldrig har spelat det tidigare. A Great Deal heter uppdraget. HaHa! Du har alldeles rätt i att det uppdraget är svårt, en gång så fick jag försöka tio ggr innan jag klarade det. För min del så brukade Sam bli helt galen och dö, men nu har jag hittat den rätta tekniken för att överleva. När man har kommit ut ur parkeringshuset är det minst lika svårt, bilen är i bästa fall ett rullande vrak när du kommer fram till Salieri's varuhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Föresten, skulle nån schyst kunna lägga ut det vanliga demot här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 HaHa! Du har alldeles rätt i att det uppdraget är svårt, en gång så fick jag försöka tio ggr innan jag klarade det. För min del så brukade Sam bli helt galen och dö, men nu har jag hittat den rätta tekniken för att överleva. När man har kommit ut ur parkeringshuset är det minst lika svårt, bilen är i bästa fall ett rullande vrak när du kommer fram till Salieri's varuhus. finns en bugg(?) där, då man kan skjuta ner alla Morellos gubbar redan innan man åker iväg, då kan man åka i lugn och ro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Det enda jag hade problem med var att få Sam att överleva. Men när jag kom ut ur parkeringshuset hade jag inga somhelst problem! Märkte aldrig Morellos killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts