Jump to content

Demo?

AE_Dave
 Share

Recommended Posts

Undrar ifall ni vet om det finns mer än ett demo!?

Jag har testat ett demo (var ganska kul men så drygt uppdrag)

ska köpa mafia ganska snart men har bara lust att testa lite till ;)

men man skulle in i nått parkeringshus när det kom massa svartrockar och slaktade skiten ur en.... men alltså

ifallö det finns nåt annat demo än det uppdraget och ni vet att det finns kan ni ju skriva här! eller? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, de kan ju inte ge ut flera demoversioner!

Jag håller med om att det uppdraget är lite väl svårt. Iallafall om man bara vill prova på spelet och aldrig har spelat det tidigare. A Great Deal heter uppdraget.

HaHa!

Du har alldeles rätt i att det uppdraget är svårt, en gång så fick jag försöka tio ggr innan jag klarade det. För min del så brukade Sam bli helt galen och dö, men nu har jag hittat den rätta tekniken för att överleva. När man har kommit ut ur parkeringshuset är det minst lika svårt, bilen är i bästa fall ett rullande vrak när du kommer fram till Salieri's varuhus. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
HaHa!

Du har alldeles rätt i att det uppdraget är svårt, en gång så fick jag försöka tio ggr innan jag klarade det. För min del så brukade Sam bli helt galen och dö, men nu har jag hittat den rätta tekniken för att överleva. När man har kommit ut ur parkeringshuset är det minst lika svårt, bilen är i bästa fall ett rullande vrak när du kommer fram till Salieri's varuhus. :mellow:

finns en bugg(?) där, då man kan skjuta ner alla Morellos gubbar redan innan man åker iväg, då kan man åka i lugn och ro..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...