Downloader_from_SoD Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2800.1106 ModName: flash.ocx ModVer: 7.0.19.0 Offset: 00067ec9 Det är problemet jag har, ska kolla om jag behöver uppdater flash. Anars en pefeckt sida, besta av alt: den är på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 öh..? är det något fel på www.gtasajten.com eller gta2? när kommer dendär texten upp? och var försöker du gå in eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Du behöver Flash 6 eller senare för att kunna se animationen i logon (om det var den du hade problem med). *flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Du behöver Flash 6 eller senare för att kunna se animationen i logon (om det var den du hade problem med). *flyttar* Iofs funkar den fint med flash 3 också [Hade det på min skola förut ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2800.1106 ModName: flash.ocx ModVer: 7.0.19.0 Offset: 00067ec9 Det är problemet jag har, ska kolla om jag behöver uppdater flash. Anars en pefeckt sida, besta av alt: den är på svenska. Hur gammal är du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Hur gammal är du egentligen? Själv är du ju inte så gammal, men säkert yngre än dig (eller så har han bara stavningsproblem). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Själv är du ju inte så gammal, men säkert yngre än dig (eller så har han bara stavningsproblem). Åldersgränsen började ju gälla den 1 Februari... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Hur gammal är du egentligen? Knip bara.. Han kanske bara har skrivsvårigheter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Downloader_from_SoD Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 (redigerad) Det kan vara fel på min dator oxå. När jag skulle göra flash 6 test så stängdes Explorer av(lol). En annan sak, ge f*n i mina stav fel å hjälp mig i stället. Redigerad 22 april, 2004 av Downloader_from_SoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Han är 92:a och vem bryr sig, han använder ie som kan vara boven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Iofs funkar den fint med flash 3 också [Hade det på min skola förut ] Det kan hända men jag kunde inte se animationen med Flash 5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Under flera veckors tid har jag mailat hultenius om att jag gjort en techno låt baserad på GTA. Har tom mailat den till honom utan att få något svar!! Är det så jävla svårt att svara på en mail??!! Han behöver ju inte lägga upp låten på GTAsajten, men han kan väl åtminstone höra av sej tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Tojo, lägg ner! *Varning @ U* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) en perfekt tråd för mitt problem ska bara gå in på gtasajten så ska ni få felmedelandet AppName: firefox.exe AppVer: 0.8.0.0 ModName: npswf32.dll ModVer: 7.0.19.0 Offset: 0003164a Det kommer så fort jag går in på gtasajten(.com) har upptaterat flashen, men händer fortfarande =/ (fireforx.exe har stött på ett problem och måste avslutas blablabla) kan detta ha nåt med nedräknaren att göra? funkade helt felfritt innan Redigerad 12 augusti, 2004 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 kan detta ha nåt med nedräknaren att göra? jag vet inte, vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 en perfekt tråd för mitt problem ska bara gå in på gtasajten så ska ni få felmedelandet AppName: firefox.exe AppVer: 0.8.0.0 ModName: npswf32.dll ModVer: 7.0.19.0 Offset: 0003164a Det kommer så fort jag går in på gtasajten(.com) har upptaterat flashen, men händer fortfarande =/ (fireforx.exe har stött på ett problem och måste avslutas blablabla) kan detta ha nåt med nedräknaren att göra? funkade helt felfritt innan npswf32.dll har med Flash att göra, så antingen beror det på räknaren eller på loggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts