IKE144 Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 (redigerad) Är det någon som skulle vilja vara vänlig och berätta för mig vart jag kan hitta glassbilen och Bf injection ? Jag har letat överallt men hittar dom inte. (PS. spelar på Ps2 DS.) Redigerad 6 november, 2002 av IKE144 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Är det någon som skulle vilja vara vänlig och berätta för mig vart jag kan hitta glassbilen och Bf injection ? Jag har letat överallt men hittar dom inte. (PS. spelar på Ps2 DS.) BF Injektion står i Diablos område mellan Kl 19:00-1:00 och glassbilen hittar du lättast på SSV när du kör en fin bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 (redigerad) Ibland får man släcka Misterwhoopee:s i brandbilsuppdragen, det var så jag fick min. Redigerad 6 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Vet nån om det finns nåt ställe där det står en securicar...eller om den åker på något visst ställe nån viss tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 du kan alltid klara import export garaget i portland i hamnen när du snott alla bilar får du välja bil bla securicar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Ibland får man släcka Misterwhoopee:s i brandbilsuppdragen, det var så jag fick min. på vilken ö släckte du en sån bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 du kan alltid klara import export garaget i portland i hamnen när du snott alla bilar får du välja bil bla securicar man måste ha en securicar för att klara import/export garaget. på vilken ö släckte du en sån bil? Vid maffians område i Portland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 (redigerad) jag har en annan fråga det finns ju ett telefon uppdrag där man ska fixa en glass bil och spränga en snubbe, jag har gjort det där race uppdraget förut men savade inte så jag undrar kan man fuska race uppdraget? så att jag snabbare kan gjöra glass bil uppdraget för jag vill gjärna ha glass bilen snabt! jag orkar inte gjöra race uppdraget igen... Redigerad 6 november, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 jag har en annan fråga det finns ju ett telefon uppdrag där man ska fixa en glass bil och spränga en snubbe, jag har gjort det där race uppdraget förut men savade inte så jag undrar kan man fuska race uppdraget? så att jag snabbare kan gjöra glass bil uppdraget för jag vill gjärna ha glass bilen snabt! jag orkar inte gjöra race uppdraget igen... Hämta bansheen från bilaffären och ställ sedan en buss/lastbil framför de andra deltagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 du kan alltid klara import export garaget i portland i hamnen när du snott alla bilar får du välja bil bla securicar Men det är ju det som e problemet.....det är den ända bilen jag har kvar.... PS.jag viste inte att det fanns Import/export för ploisbilar och tanks och sånt förrän igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Hämta bansheen från bilaffären och ställ sedan en buss/lastbil framför de andra deltagarna. men då får man ju bara litte försprån eller? och om man ställer en bil först där och sedan åker en bit därifrån så försvinner bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Men det är ju det som e problemet.....det är den ända bilen jag har kvar.... PS.jag viste inte att det fanns Import/export för ploisbilar och tanks och sånt förrän igår Jag har skrivit en guide om hur man klarar kranen som vill ha utryckningsfordon, om du vill kan jag PM:a den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Som jag skrivit ett antal gånger verkar det lätt att få tag i Misterwhoopee i Cedar Grove.....Flatbed, Trashmaster & Securicar brukar man (jag iaf.) lättast hitta runt Stadiumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag har skrivit en guide om hur man klarar kranen som vill ha utryckningsfordon, om du vill kan jag PM:a den. till mig då också please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag skriver den i forumet istället så kan alla ta del av den: I hamnen i Portland finns det en kran som vill ha utryckningsfordon, om du lämnar alla fordonen får du en bonus. Här är alla bilarna du behöver och hur du får tag i dem på lättaste sättet: Polisbil: Hämtas från polisstationen i närheten av Portland Harbour. Ambulans: Hämtas från sjukhuset intill polisstationen i Portland. Fire Truck: Står vid brandstationen i närheten av 8-balls ställe i Portland. Enforcer: Hämtas från polisstationen i Staunton Island, när du åker över Callahan Bridge från Portland ligger polisstationen en bit åt vänster om bron. För att komma in på den avspärrade parkeringen måste du använda en polisbil, det står en utanför. FBI Car: Se till att garaget i Portland är tomt och att du har mycket hälsa och armor. Skaffa bra vapen, gärna AK47 eller M16 och ställ dig utanför ditt hideout i Portland. Skjut tills du får en hög wanted level och spring sedan tillbaka till hideoutet. Vänta tills en FBI-bil svänger in till ditt hideout och skjut alla FBI-agenterna som kliver ur. Parkera bilen i garaget och spara. Om du laddar spelet två gånger försvinner din wanted level. Barracks OL: Hämtas från Phils millitärställe i Staunton Island. Du hittar stället vid vattnet bakom stadion och sjukhuset. Rhino: När du kommit till tredje ön kan även millitären rycka ut. Töm garaget i Staunton Island på bilar och köp M16 med mycket ammo och gärna en bazooka för att få bort polishelikoptrarna. Se till att ha full hälsa och full armor. Ställ dig utanför ditt hideout på Staunton och skjut till dig en hög wanted level, spring sedan ner till hideoutet och skjut alla polisbilar och FBI-bilar som kommer ner till dig. Var beredd med din M16 och vänta tills en pansarvagn kör ner till ditt hideout, skjut millitärerna som går ur och parkera sedan pansarvagnen i garaget och spara. Ladda spelet två gånger så försvinner din Wanted Level. Nu är det bara att leverera Rhinon i hamnen och du får din efterlängtade bonus, alla bilar du lämnat kan du nu ta från båten hur många gånger som hellst. © Arvid 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IKE144 Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Man får tacka för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 (redigerad) http://svg.st/Misterwhoopee.JPG En fin bild av Glassbilen som jag tagit... Redigerad 16 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 http://svg.st/Misterwhoopee.JPG En fin bild av Glassbilen som jag tagit... Vad nöjd du va då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Hehe.... Men vad har hänt med bilden den skulle ha varit i helbild??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Hehe.... Men vad har hänt med bilden den skulle ha varit i helbild??!! Vadå den är ju skitstor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts