luddee Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) Nu gör vi ett nytt förök med GTA vc Sverige! den här gången ska vi INTE lägga in KOMMENTARER (endast kommentarer kan medföljas när man lägger in en mod), utan bara mods. På det här sättet kommer vi få ett enkelt arkiv att leta i. Inga KOMMENTARER Endast kommentarer får medföljas med MODDEN Modden MÅSTE ha en bild och en liten beskrivning Det är allas ansvar att följa det här! På det här sättet får vi ett lätt-letat arkiv och alla kan få ett Svenskt GTA!! Tack till StellHell för denna smarta ide!! Redigerad 21 april, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) min svenska polisbil ligger på http://www.gtamods.com Redigerad 21 april, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) En malmö buss till vc, texturen på skadorna är åt helvete men... .. slit den med hälsan! Typ av modd.: Buss/ Större fordon Stadie: BETA! Skapare: Mig själv... Bild: Malmobussen.zip Redigerad 21 april, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) Samma som här åvan men en Swebuss istället. Typ av modd.: Buss/ Större fordon Stadie: BETA! Skapare: Mig själv... Bild: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/swebuss.JPG Swebus.zip Redigerad 21 april, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Postlåda, Telefonkiosk, Svensk Enforcer, Svensk Maverick.. Kolla GTAmods.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Kanske en Sverige sektion på GTAmods skulle sitta bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Kanske en Sverige sektion på GTAmods skulle sitta bra. hmm, gtamods ska ju bli internationellt, då ser det inte så bra ut med en sverige sektion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 hmm, gtamods ska ju bli internationellt, då ser det inte så bra ut med en sverige sektion Varför inte? Kan väl vara roligt för människor från andra länder att se hur det kan se ut i Sverige. Hur våra poliser är klädda osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Varför inte? Kan väl vara roligt för människor från andra länder att se hur det kan se ut i Sverige. Hur våra poliser är klädda osv. Håller faktiskt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 det tog 1 timme och 17 minuter innan den här tråden blev förstörd... helt otroligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 det tog 1 timme och 17 minuter innan den här tråden blev förstörd... helt otroligt.. jag förstörde väl inte ett dugg med min första porst? nu kan jag hålla med om att den är förstörd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 21 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Är det någon som fattar vad INGA KOMMENTARER betyder Att ingen skulle fatta det,visste väl det........nu är den prcis som den förra, det kommer bli pisssvårt att hitta mods här jAG TYCKER VI LIKA GÄRNA KAN STARTA ETT NYTT ARKIV, vad tycker ni!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) mm så kanske någon kan ta bort den här (:!!! Jaja nu håller jag på med en volvo modell vet jag inte Redigerad 21 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 (redigerad) jag förstörde väl inte ett dugg med min första porst? nu kan jag hålla med om att den är förstörd... mja, tråden skulle ju innehålla mods... inte kommentarer som "min mod finns där o där".. men det spelar ju ingen roll nu, bara att hoppas att den nya tråden funkar som det är tänkt edit: såg nu att den inte gjorde det... tog 7 minuter denna gång Redigerad 22 april, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Men va fan det är ju onödigt att ha modsen här när dom finns på GTAmods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 (redigerad) gör en hemsida med svenska mods istället, alla här på forumet e ju så hopplösa! Redigerad 22 april, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Förlåt om jag skriver utan mod eller nåt, men snacka med dem på GTAportalen om dem kan lägga in en "GTA Vice City Sweden"- sektion där i deras fil-arkiv? Skulle vara perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) Ok Ok.. Efter denna post lägg bara upp svenska mods då!!! inga "varför"? och "Volvo är snygga"!! osov.. tråden är förstörd men går att fixa till genom att bara ha mods efter denna post.. *Edit* Med denna post förstör jag också tråden men man måste bara rätta till lite.. Redigerad 24 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) En meny mod vet inte hur den ser ut men om någon har lust att testa sedan ta ett screen och skicka till mig Så editerar jag denna post och gör den bra (ORKAR INTE INSTALERA VICE CITY) Meny.zip Redigerad 24 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 min sida har svensk mod sektion om ni vill så kan vi samla mods där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts