BigBear Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 För att de flesta ör intelnördar som bara kör intel och säger att amd suger för att de har kollat på tomshardware som spider dåliga rykten om amd (sant) edit: det har varit diskussioner om filmen där AMDn börjar ryka är klippt jo, men jag gillar inte amd eftersom att jag har hört många kompisar haft problem med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 (redigerad) AMD gillar jag mest!!! Redigerad 24 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Jag föredrar nog Amd mest också, fast jag har en intel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 AMD brinner. Iallafall AMD Athlon XP. Kanske inte den nya 64:an. Jag känner en som fått sin AMD Athlon XP 2500+(tror den hette så) grillad pga att fläkten gick trögt och till slut stannade den. Då brann den. Men han kör fortfarande med AMD. Om den blev grillad måste han va väldigt osäker på datorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Om den blev grillad måste han va väldigt osäker på datorer! Osäker? Knappast. Han vet allt. Om jag har något problem me d datorn som jag inte klarar är det bara att snacka med honom och han brukar fixa det. Förresten så har han ju inte mekat med den. AMD är som överskottsbolaget. Billigt men kvalitén är därefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Om man bränner en 2500+ så är man lite osäker, moderkortet ska stänga av den vid en speciell temperatur, han borde stäng av den funktionen i bios. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 oh my god! jag har en AMD athlon XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 AMD på den här datorn segts som f_n. Jag föredrar Intel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 AMD på den här datorn segts som f_n. Jag föredrar Intel! Du vet säkert inte ens vilken AMD processor du har. Du har säkert en gammal K6'a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simson80 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 AMD var bättre för ett par år sedan. Nu är det Intel som regerarar, men frågan är hur mycket mer man vill betala för det bästa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 AMD var bättre för ett par år sedan. Nu är det Intel som regerarar, men frågan är hur mycket mer man vill betala för det bästa... de va väl intel som regerade förr!!!!!! eller ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jaa, förr var ju Intel dominant! Men nu har AMD börjat konkurrera med Intel. Men Intel har ju de bättre proccessorerna, men de är dyrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag tycker att en Intel är bra om man vill ha en dyr dator, en AMD om man vill ha en snabb, billig dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Annars så är det ju bara att gå in på http://forum.sweclockers.com/ och kolla vad som är hetast just nu och för er som inte orkar så kan jag säga att det är AMD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag tycker att en Intel är bra om man vill ha en dyr dator, en AMD om man vill ha en snabb, billig dator. och vem vill ha en dyr dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Dyrt är oftast bättre. Iallafall i det här fallet. Men jag ska nog köpa en AMD snart. Tror jag....vet inte riktigt...jag har ju fått erfara en del från AMD tidigare. Men med tanke på den stora prisskillnaden är det nog värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Dyrt är oftast bättre. Iallafall i det här fallet. Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Nej... *Kanske räknas till spam men...* JO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 oh my god! jag har en AMD athlon XP Det är en grym cpu! Och för er som säger att amd är seg så ska jag säga er att min Athlon 1900+ är mycket snabbare än min Pentium 2! (Pantium 2 bawhahah) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) (Pantium 2 bawhahah) Har du blivit tokig? minigun: säg varför dyrt är bättre nu då. Edit: the-copy sa: "Jag tycker att en Intel är bra om man vill ha en dyr dator, en AMD om man vill ha en snabb, billig dator." Dock så om jag skulle köpa en riktigt dyr dator så skulle jag aldrig i livet sätta i en Intel processor* *Nöjd nu the-copy? Redigerad 24 april, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts