blink182 Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Ska köpa ny dator om ett par veckor typ så jag undrar vilket som är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Känner på mig att de kommer bli feta diskussioner i den här tråden, själv föredrar jag Intel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 21 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Känner på mig att de kommer bli feta diskussioner i den här tråden, själv föredrar jag Intel. okej men varför föredrar du intel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Har ingen vidare anledning, har alltid haft det och jag har inte haft nå problem me de. AMD kanske är billigare men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Jag föredrar AMD. Om jag ska vara ärlig så tycker jag att AMD äger Intel på processormarkanden just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Ja, Ge en anledning varför att köpa Intel? Jag hittar ingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Ja, Ge en anledning varför att köpa Intel? Jag hittar ingen! Vad är anledningen till att köpa AMD då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Vad är anledningen till att köpa AMD då? Prestandan för priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) Snabbare, en Athlon XP + på 2ghz är snabbare än en Intel på 2ghz Artikeln Redigerad 21 april, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Jag såg på en film då dom tog bort fläkten på korten. AMD brann direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Jag såg på en film då dom tog bort fläkten på korten. AMD brann direkt. Vet du vad det beror på? Det är för att AMD processorerna är så snabba, så att dom brinner upp... P4'an brinner inte, den är för seg... OnTopic: Jag föredrar AMD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Jag såg på en film då dom tog bort fläkten på korten. AMD brann direkt. Jag menar, han har ju sagt att han ska köra utan kylning? Jag skulle ha köpt en 64-bitars AMD-processor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Den filmen är gammal. AMD blir aldrig så varam så att man kan försöra dem, om du lyckas så rycker värmepolisen in och stänger ner datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Jo den enda nackdelen med AMD är väl att den blir varmare än intel. Men jag föredrar också amd, mycket snabbare och prestanda för pengarna som folk innan har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Intel har mycket mera ghz än amd nånsin kommer att kunna drömma om, so what om de har nån 64-bitars! Intel kommer antagligen jobba ifatt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Jo den enda nackdelen med AMD är väl att den blir varmare än intel. Men jag föredrar också amd, mycket snabbare och prestanda för pengarna som folk innan har sagt. Se mitt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Det beror på vad man tänker använda datorn till som avgör vilken processor som är bäst lämpad. Så tycker jag i alla fall P.S kör med AMD ATHLON XP 2200+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Intel har mycket mera ghz än amd nånsin kommer att kunna drömma om, so what om de har nån 64-bitars! Intel kommer antagligen jobba ifatt.. Men lol, en AMD 3200+ ligger på 2.2 ghz men är jämnlik med en intel på 3.2 ghz. The-copy: jo men de blir ju ändå varmare även fast de inte brinner upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Jag gillar Intel mest. Det känns säkrast på något sätt. Men AMD är utan tvekan mer prisvärd. Ska själv köpa AMD eftersom jag har lite ont om pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Jag såg på en film då dom tog bort fläkten på korten. AMD brann direkt. Var finns den?! Har hört mina brossorn snacka om den, vill se den! om du har den kan du väl skicka den till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts