Xemtoth Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Hört talas om att man kan göra nå lik-bil uppdrag av han? lr med han...jag har klarat spelet till 100% och jag har inte något minne av att man gjorde något sånt.. vet nån om det är falskt eller sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Det finns iallafall ett uppdrag med en såndär ''Romeos Hearsle'' eller va den hette. Har aldrig sett en sån bil i vc men bara i uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Det finns iallafall ett uppdrag med en såndär ''Romeos Hearsle'' eller va den hette. Har aldrig sett en sån bil i vc men bara i uppdraget Så,har jag gjort uppdraget fast jag inte minns det?? lr när får man det?? jag har ju klarat 100% fattar inte vad som är fel då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 om man inte tar bilen under ´´Romeros hearse``(eller liknande namn) så går bilen förlorad för alltid men man kan ju fuska till sej den (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Så,har jag gjort uppdraget fast jag inte minns det?? lr när får man det?? jag har ju klarat 100% fattar inte vad som är fel då... du får det av Avery Carrington , two big hit. där du ska döda endel haitier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 får man inte ett annat med beg.bilarna då jag har för mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 du får det av Avery Carrington , two big hit. där du ska döda endel haitier Aha! sista uppdraget av A:et tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
piamp Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 okej, så här ligger det till... jag tycker resten är lite kluddigt, så om det är så här ni menar så sry: Averys uppdrag "Two Bit Hit" (inte two big hit, som nån annan skrev, men wadever), går ut på att döda en haitisk gangster. Han befinner sig på en begravning. Man ska klä ut sig till kuban. När man kommer nära begravningen flyr gangstern i en likbil (romeros hearse). Man jagar den medans den släpper ut kistor fullastade med okänt sprängämne. Om du vill ha den får du nog snipa målet innan han har fått syn på dig. Då kommer du dock få mission failed, men det är bara att starta om uppdraget. Är du rikitgt duktigt kanske du kan se till så att dom får syn på dig, och skjuta han, utan att han har kommit in i bilen. Väl inne i bilen är det nog lättast att spränga den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 okej, så här ligger det till... jag tycker resten är lite kluddigt, så om det är så här ni menar så sry: Averys uppdrag "Two Bit Hit" (inte two big hit, som nån annan skrev, men wadever), går ut på att döda en haitisk gangster. Han befinner sig på en begravning. Man ska klä ut sig till kuban. När man kommer nära begravningen flyr gangstern i en likbil (romeros hearse). Man jagar den medans den släpper ut kistor fullastade med okänt sprängämne. Om du vill ha den får du nog snipa målet innan han har fått syn på dig. Då kommer du dock få mission failed, men det är bara att starta om uppdraget. Är du rikitgt duktigt kanske du kan se till så att dom får syn på dig, och skjuta han, utan att han har kommit in i bilen. Väl inne i bilen är det nog lättast att spränga den. Det uppdraget gjorde jag lätt för mig, jag sprang till gubben, sköt honom och flydde med närmaste bil, tyvärr tog jag inte den bilen... skulle visst ha tagit den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 annars så skriver man THELASTRIDE förutsatt att man har pc-versionen då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 kan man hitta sånna vid leaflinks äfter uppdraget? (tog bild från BTB) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 ser ut som att den bilden är tagen under uppdraget med tanke på den gula triangeln i radarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 ser ut som att den bilden är tagen under uppdraget med tanke på den gula triangeln i radarn... jo..kom på det...men vart e kyrkogården man dödar han på? när han flydde i bilen sprängde jag den med minigun på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 jo..kom på det...men vart e kyrkogården man dödar han på? när han flydde i bilen sprängde jag den med minigun på en gång det e väll det man ska göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 det e väll det man ska göra?? jo, men när jag sprängt han hade jag en hel bunt haitaner äfter mig och kännde inte för att stanna kvar och bli skuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts