Danne Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 hej! nu vill jag veta alla saker som man kan göra på VC som tex att man kan hitta ett lik i ett badkar eller att det finns ett lik som har betong på fötterna. nu vill jag veta allt ni vet för det verkar som att det finns masser med saker som ni vet som inte jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 (redigerad) Länken funkade visst inte... http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/33074.html Gå längst ner på sidan, och kolla "Secrets FAQ". För er som undrar vart badkaret är: --Scarface's Chainsaw Scene Re-enactment First, go to the Pay N Spray in Ocean Beach. It is a 2-story stucco building with stairs on 4 sides. Check the rooms on the second floor. You can't see the room from the street, just check all the doors, and you will see a 2- roomed apartment. When you enter, it should say Apartment 3C. Go inside and look in the bathroom for the scene. Redigerad 20 april, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 vart e badkars liket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 vart e badkars liket? vet inte har bara hört att han finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 de e inget lik... det är bara en motorsåg och massa blod på väggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 vart e de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 vart e de då? Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts