Danne Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 hej! jag vet att det finns internet till VC alltså att man kan spela VC över internet. jag undrar vart man kan ladda ner det? är det värt att ladda ner och vad kan man göra där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 PLZ säg vart man kan ladda ner det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Använd Search för f*n, det finns säkert redan 1000 trådar om hur man spelar vc i multiplayer. http://www.mtavc.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Använd Search för f*n, det finns säkert redan 1000 trådar om hur man spelar vc i multiplayer. http://www.mtavc.com Ja å för å hitta nån av dom så måste man komma ihåg att det heter just multiplayer Jag skulle aldrig hitta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Ja å för å hitta nån av dom så måste man komma ihåg att det heter just multiplayer Jag skulle aldrig hitta det ehh.. varför sökte du inte bara efter ''multiplayer'' då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
piamp Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 MTA: Multi Theft Auto heter det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Fast jag kan inte installera "All seing eye", det går inte att ansluta... Någon som vet vad det är för fel då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts