AE_Dave Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Jag kommer köpa båda dessa spelen dock kommer det dröja nån månad eller två mellan, vilket tycker ni jag ska köpa först? RtCW eller M:COLH Kanske lite onödig poll, men jag vill ha båda ungefär lika mycket och kan inte bestämma mig vilket jag ska köpa först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 lugnt mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Nej du går på en enorm tabbe om du köper rtcw. Dom har ganska nyligen släppt Wolfenstein: Enemy Territory som är mycket bättre, och lyssna på det här. Helt gratis också. Fick fullversionen i PCG nr 79. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Nej du går på en enorm tabbe om du köper rtcw. Dom har ganska nyligen släppt Wolfenstein: Enemy Territory som är mycket bättre, och lyssna på det här. Helt gratis också. Fick fullversionen i PCG nr 79. Jag har enemy territory tankade det från planetwolfenstein men känner mig sugen på att nacka några nassar i single player har hört att RtCW ska ha finfina banor och uppdrag inklusive ett fint minigun liknande gevär fast eftersom majoriteten säger mafia så ska jag nog köpa det först av de båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Varför köpa två gamla spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Varför köpa två gamla spel ? 2 anledningar skulle ja tro 1.gillar gammlas spel 2.kanske inte har så bra dator.. fast det är bara gissnigar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Varför köpa två gamla spel ? gamla spel är nästan alltid bättre än nya... görs ju i princip inga bra spel i dessa dagar... mycket pga. att speltillverkarna enbart koncentrerar sig på bra grafik och skiter fullständigt i spelkänslan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 ? Spelen blir bara bättre och bättre enligt mig, inte alla spel dock men i det stora hela. Men jag tycker det är så dålig vapenkänsla i RTCW, inga riktigt sköna vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 ???? Spelen blir bara bättre och bättre enligt mig, inte alla spel dock men i det stora hela. Men jag tycker det är så dålig vapenkänsla i RTCW, inga riktigt sköna vapen. tycker bästa spel perioden var ungefär 95-01/02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Här är varför jag köper gammla spel: 1. Min dator är inte för svag den är: AMD ATHLON 2tusen-nånting 1 ghz processor (den är ganska gammal dock) GeForce4200ti 512 mb ddrRam men jag tycker om WW2 spel dvs RtCW och jag gillar Enemy Territory. 2. Jag gillar Single Player mer än Multiplayer, kör bara mp med kompisar och sånt typ när de vill lira. 3. Vill ha Mafia för att det verkar tufft, verkligt, vem har väl inte drömt om att kuta runt med en Tommygun i näven och skjuta ner folk på gatan, ack ack, säg inte "varför inte köpa gta 3 eller vice city" för då blir jag nästan ledsen, tycker mafia är snyggare och är realistiskare, har testat det lite och tycker det äger ut vc That's why! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 3. Vill ha Mafia för att det verkar tufft, verkligt, vem har väl inte drömt om att kuta runt med en Tommygun i näven och skjuta ner folk på gatan, ack ack, säg inte "varför inte köpa gta 3 eller vice city" för då blir jag nästan ledsen, tycker mafia är snyggare och är realistiskare, har testat det lite och tycker det äger ut vc Musiken i Mafia äger ju VC också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Musiken i Mafia är ju dålig, men det är som några redan sagt, mycket mer realistiskt och bättre story.. hm.. det där Wolfenstein: Enemy Territory är det ett helt spel, eller bara typ som ett demo, och vart kan man ladda ner det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Musiken i Mafia är ju dålig Det är den inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Mafia ska du köpa för fan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) Musiken i Mafia är ju dålig, men det är som några redan sagt, mycket mer realistiskt och bättre story.. hm.. det där Wolfenstein: Enemy Territory är det ett helt spel, eller bara typ som ett demo, och vart kan man ladda ner det?? Wolfenstein: Enemy Territory är ett helt spel (en fullversion alltså) Eftersom det såldes så dåligt i butik så gav man ut det gratis på internet. Det finns att ladda hem från fragzones filarkiv fileplanet och planetwolfenstein.com (Dom flesta spel har en "planet<gamename>" url. iaf dom flesta stora titlarna. Enemy Territory är bara multiplayer. Du väljer mellan tyskt eller amerikanskt infanteri därefter får du välja mellan några vapen däribland: Panzerfaust (rocket launcher) flamethrower tyskt elelr amerikanskt standardvapen, Mauser med kikarsikte, Mauser med granatkastare, Mortar (Mortar är skitsvår att hantera men en soldat som hanterar mortar på banorna är väldigt bra eftersom man kan behöva supportfire ibland ) (btw, ifall ni lirar W:ET så ifall ni vill lira så finns jag oftast på ip: 129.242.80.58 (Den har saveXP också plus att min kompis (Han heter Indomitable in-game nick) är admin där. (humm.... försök inte snacka svenska med honom han är från england ) (btw mitt nick i spel är alltid "Skumtomten" så ni vet) [Oj blev en lång post jag som hade tänkt skriva ett kort. ] *EDIT* På den där 129.242.80.58 servern behöver du några nya banor och mapcycle.pk3 filer för att kunna joina (servern hjälper dig inte tanka ner den plockar bara bort dig.) så ifall ni vill så kan ni adda mig på msn: westerlund_333@hotmail.com så skickar jag dem (tror det var typ 5 eller 7 filer) Redigerad 25 april, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Mafia! Själv tycker jag RTCW är ett näst intill uselt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Köp Mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Hmm, okej jag tror jag köper mafia först (host host typ 3 mot 29! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts