Jump to content

Vilket är mest värt att köpa?

AE_Dave
 Share

Vilket är mest värt att köpa?  

45 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nej du går på en enorm tabbe om du köper rtcw. Dom har ganska nyligen släppt Wolfenstein: Enemy Territory som är mycket bättre, och lyssna på det här. Helt gratis också. Fick fullversionen i PCG nr 79.

Jag har enemy territory tankade det från planetwolfenstein ;)

men känner mig sugen på att nacka några nassar i single player :huh: har hört att RtCW ska ha finfina banor och uppdrag inklusive ett fint minigun liknande gevär ;)

fast eftersom majoriteten säger mafia så ska jag nog köpa det först av de båda ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är varför jag köper gammla spel:

1. Min dator är inte för svag den är:

AMD ATHLON 2tusen-nånting 1 ghz processor (den är ganska gammal dock)

GeForce4200ti 512 mb ddrRam

men jag tycker om WW2 spel dvs RtCW och jag gillar Enemy Territory.

2. Jag gillar Single Player mer än Multiplayer, kör bara mp med kompisar och sånt typ när de vill lira.

3. Vill ha Mafia för att det verkar tufft, verkligt, vem har väl inte drömt om att kuta runt med en Tommygun i näven och skjuta ner folk på gatan, ack ack, säg inte "varför inte köpa gta 3 eller vice city" för då blir jag nästan ledsen, tycker mafia är snyggare och är realistiskare, har testat det lite och tycker det äger ut vc -_-

That's why! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3. Vill ha Mafia för att det verkar tufft, verkligt, vem har väl inte drömt om att kuta runt med en Tommygun i näven och skjuta ner folk på gatan, ack ack, säg inte "varför inte köpa gta 3 eller vice city" för då blir jag nästan ledsen, tycker mafia är snyggare och är realistiskare, har testat det lite och tycker det äger ut vc ;)

Musiken i Mafia äger ju VC också...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Musiken i Mafia är ju dålig, men det är som några redan sagt, mycket mer realistiskt och bättre story..

hm.. det där Wolfenstein: Enemy Territory är det ett helt spel, eller bara typ som ett demo, och vart kan man ladda ner det??

Wolfenstein: Enemy Territory är ett helt spel (en fullversion alltså)

Eftersom det såldes så dåligt i butik så gav man ut det gratis på internet.

Det finns att ladda hem från fragzones filarkiv

fileplanet

och

planetwolfenstein.com (Dom flesta spel har en "planet<gamename>" url. :) iaf dom flesta stora titlarna.

Enemy Territory är bara multiplayer. Du väljer mellan tyskt eller amerikanskt infanteri därefter får du välja mellan några vapen däribland:

Panzerfaust (rocket launcher) flamethrower tyskt elelr amerikanskt standardvapen, Mauser med kikarsikte, Mauser med granatkastare, Mortar (Mortar är skitsvår att hantera men en soldat som hanterar mortar på banorna är väldigt bra eftersom man kan behöva supportfire ibland :D:) )

(btw, ifall ni lirar W:ET så ifall ni vill lira så finns jag oftast på ip:

129.242.80.58

(Den har saveXP också plus att min kompis (Han heter Indomitable in-game nick) är admin där. (humm.... försök inte snacka svenska med honom han är från england :) ) (btw mitt nick i spel är alltid "Skumtomten" så ni vet) B)

[Oj blev en lång post ;) jag som hade tänkt skriva ett kort. :D ]

*EDIT*

På den där 129.242.80.58 servern behöver du några nya banor och mapcycle.pk3 filer för att kunna joina (servern hjälper dig inte tanka ner den plockar bara bort dig.) så ifall ni vill så kan ni adda mig på msn: westerlund_333@hotmail.com så skickar jag dem (tror det var typ 5 eller 7 filer) :(

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor