Bubbli Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Jag tycker Bam e irriterande för dom enda "sketcher" han gör e att irritera sina föräldrar och sådant typ... Jag gillar bara Bam i vissa "sketcher" som när Johhny och Brandon tror jag ska "förflytta" honom till ett annat mental sjukhus aa ni får titta själva! Jag gillar av alla då som jag kommer ihåg.... 1, Ryan Dunn 2, Johnny Knoxville 3, Steve-O 4, Sedan minns jag inga mer får fräsha upp minnet lite senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Viva La Bam äger Jackass ! Men Jackass är alla tiders ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Don't Feed Phil!!! Haha, så jävla kul är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Don't Feed Phil!!! Haha, så jävla kul är det! Han är ju så jävla fet ! Kom på att jag har det avsnittet på datorn ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 LOL! Bam är hemsk mot sina föreldrar Bygger om huset till slott, tvingar sin farsa att inte äta på en hel dag, det bästa var när han inred huset med is och ett hockeylag kom dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 LOL! Bam är hemsk mot sina föreldrar Bygger om huset till slott, tvingar sin farsa att inte äta på en hel dag, det bästa var när han inred huset med is och ett hockeylag kom dit Ja, eller när han gjorde om bilen till en dragster eller vad det var ! Och när han gjorde ramper i hela huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Jackass är ju riktigt kul att titta på ibland, filmen är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Weeman äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 mina favoriter är wee-man och johnny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts