Bubbli Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 I torsdags så såg vi att Wildboyz och Jackass har börjat gå (vi har inte MTV och dom bara 1,2 och 4) så vi bad våran kusin spela in det. Nån som vet vad låten heter när dom simmar med alligatorer? Men men här kan ni snacka loss... Ni kan snacka om alla sådana serier som Jackass, Wildboyz, CKY2K, Viva la Bam och den där som Steve-O hade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 menar väll reality shows? jackass 4-life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Har alla CKY (CKY - Landspeed CKY2K, CKY 3, CKY 4- Latest and Greatest) och Jackass The Movie alla är skitroliga att kolla på =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 vad är cky? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Jag vet faktisgt inte vad det står för men jag tror det e Bam, Chris Pontius, Ryan Dunn och några mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 (redigerad) CKY är ett rockband (nått slags band iaf) sen är nån i bandet brorsa till Bam tror jag *edit jo, här på imdb står det även "His brother, Jess, plays drums in the band Camp Kill Yourself (cKy), whose music has appeared in numerous skate videos." Redigerad 19 april, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Bam promotar ju nått band som heter H.I.M med Min syrra säjer att det e ett band iallafall men jag vet inte eftersom det står Bam i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 (redigerad) jackass är grymt bäst synd att steve-o eller hur de stavas blev anmäld här i sverige pågrund av att han knarkat eller nåt... Redigerad 19 april, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Tycker jackass är tråkigt Gör värre saker själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Jag gillar i flimen Stavhoppet då spelas California sun... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 (redigerad) Jag gillar i flimen Stavhoppet då spelas California sun... RAMONES!!!!!!!! JAG ÄLSKAR JACKAAAAASSSS NU!!!! Redigerad 19 april, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Jag tänkte vällan det... Jag såg en gång att Johhny hade e Ramones tröja också... Ramones ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 [OT] Satt och kollade på en skejt film så tänkte jag den här filmen suger b*lle. Tills en snubbe kom åkande i en ramones tröja Då tyckte jag filmen ägde!! [/OT] Någon som kan skicka klippet med california sun? Skulle vara väldigt tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Bam är ju polare med H-I-M typ , H-I-M's musik äger iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 CKY står för Camp Kill Yourself, om ni vill veta. Har alla Jackass-avsnitt på datorn, så nu har man aldrig tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 CKY står för Camp Kill Yourself, om ni vill veta. Jo, det jag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 [OT] Satt och kollade på en skejt film så tänkte jag den här filmen suger b*lle. Tills en snubbe kom åkande i en ramones tröja Då tyckte jag filmen ägde!! [/OT] Någon som kan skicka klippet med california sun? Skulle vara väldigt tacksam. nej, visst man kan göra värre saker än dom i jackass men de som är roligt med dom är att dom gör dom äckliga sakerna de avsnittet där dom vänder baja majan upp och ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Jag är ett stort fan av Jackass, CKY, Viva la Bam etc etc ASroligt Vem är eran favorit inom detta då? Mina favoriter är Bam och Brandon Di Calimo(heter han så?) Btw, hörde att Wee-man (Dvärgen) har dött, i nån motorcykel olycka när dom spelade in jackass, stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Btw, hörde att Wee-man (Dvärgen) har dött, i nån motorcykel olycka när dom spelade in jackass, stämmer det? Antagligen en annan version av den att det var en till med i jackass som dog när han körde in i en tegelvägg. eller så är det sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Btw, hörde att Wee-man (Dvärgen) har dött, i nån motorcykel olycka när dom spelade in jackass, stämmer det? Men jag tror det nog inte är sant, här på imdb står det inget om att han är död... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts