mr black Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 va har miltären för vapen på era vice city? för mina har mp-5 jag undrar om era har coltar? och en fråga till när lastbilarn kommer har dom med sig mera militärer på flaket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 va har miltären för vapen på era vice city? för mina har mp-5 jag undrar om era har coltar? och en fråga till när lastbilarn kommer har dom med sig mera militärer på flaket? Dem har Mp5:a OCH Colt...dem ahr iaf mp5:a när dem är ute på gatan, men i militär basen har dem Colt M4 Jag tror inte militären kommer med militärer på flaket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 va har miltären för vapen på era vice city? för mina har mp-5 jag undrar om era har coltar? och en fråga till när lastbilarn kommer har dom med sig mera militärer på flaket? Ak5:or och mp5:or nej militärerna kommer bara ut ur dörrarna på lastbilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Ak5:or och mp5:or nej militärerna kommer bara ut ur dörrarna på lastbilarna Ak5:or ??? finns ju inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Ak5:or ??? finns ju inte.. ok det e väll Colt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 ok det e väll Colt då Colt M4:a .. MP5:a Colt M4:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Colt M4:a .. MP5:a Colt M4:a ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Colt M4:a .. MP5:a Colt M4:a Heckler&Koch Mp5 A2 skulle jag tro faktiskt (eftersom magazinet är ganska rakt vilket tyder på a2) (hehe ursäkta petigheten ) ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Heckler&Koch Mp5 A2 skulle jag tro faktiskt (eftersom magazinet är ganska rakt vilket tyder på a2) (hehe ursäkta petigheten ) ( ) tror att det är en a3 eller a1, det är inte rakt. (ursäkta även MIN petighet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 hahaha, jag som trodde dom had m16, dumma jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts