Patrik Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 (redigerad) Hur ändrar man Styrningen (kontrollen) på en bil? jag har gjort en bil jätte snabb men de går ite så bra att svänga! den sladdar som s*tan! så hur ändrar det i den där vicecareditor? Redigerad 19 april, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Snälla kan ingen svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Snälla kan ingen svara? 1. Det går inte fortare för att du skriver 2 ggr 2. Det går väll inte att göra i handling.cfg filen att ändra sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 ändra vad? de går att ändra bilarna i handlingen med viceCarEditor, men min fråga var att jag inte vet hur man ändrar kontrollen på bilen, altså hur bra man styr den! hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts