^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 det hänger ju massa vapen på huntern.. går det bara att skjuta ett sorts skott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 nej två olika = missiler(o-ps2) & kulspruta(R1-ps2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 har pc-versionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 (redigerad) ok men då vet jag inte vilka knappar tyvär Redigerad 20 april, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 (redigerad) jag har redefinat dom flesta knappar.. vet någon vilken "action" som är till kulsprutan? den vanliga skjutknappen är missiler.. edit: kulsprutan var på samma knapp som handbromsen.. tog sin tid att komma på det, har bara 6 knappar på handkontrollen så jag har inte plats för nån handbromsfunktion... Redigerad 20 april, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 jag har redefinat dom flesta knappar.. vet någon vilken "action" som är till kulsprutan? den vanliga skjutknappen är missiler.. edit: kulsprutan var på samma knapp som handbromsen.. tog sin tid att komma på det, har bara 6 knappar på handkontrollen så jag har inte plats för nån handbromsfunktion... Det tog en stund att komma på det för mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts