sajko Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Har hämtat ett program som ska visa hur fort man kör men fattar inte hur det funkar... när man startar programmet ser det ut så här (filen) men det finns inte i spelet. Nån som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Du ska låta den vara på under spelet. Kanske också ska trycka på någon knapp för att aktivera mätaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 vilken knapp då? har samma problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 1. Lägg speedometer.exe i samma mapp som du har Vice City (om du inte redan gjort det). 2. Patcha spelet till version 1.1, annars funkar det inte. 3. Starta spelet och hoppas att det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 (redigerad) patchade till 1.1 (vet inte vad jag hade innan ) men då försvann nocd funktionen... Redigerad 20 april, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Köp spelet då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 (redigerad) Köp spelet då! nej för fan, inte köper man väl saker som e gratis.. (hade jag varit rik hade jag förmodligen köpt det för att supporta R*) laddade hem en annan 1.1 och nu funkar det... men det var en jävla ful speedometer jag har fått tag på.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/speedometer.jpg kan någon skriva en länk till den speedometer som "alla andra" använder? har laddat hem massa speedometers men alla är ju samma som på bilden :'( Redigerad 20 april, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts