Jump to content

kan nån hjälpa mig litte grann

GTA_IS_BEST
 Share

Recommended Posts

Jag är på uppdrag 17 då man är i ett gamalt fängelse de står att man ska upp i ett torn de har jag gjort men va ska man göra sen när man är där uppe ser man en del mäniskor som går på rad jag har testat skutapå dom me sniper men jag hinner typ bara döda 1 eller 2 sen så blir de misslyckat uppdrag va ska man göra på de uppdraget någon hjälp mig tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

han har väl typ blå kostym eller vad man kan kalla det, men det är svårt att träffa, man kan tro att man träffar, men ändå inte.. eller så skhuter du ett uselt skott med flit, sen kollar du bara på han som springer till bilen och sätter sig där, nästa gång vet du vem det är..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

va ska man göra på de uppdraget någon hjälp mig tack på förhand!

Lyssnar du inte på vad de säger i filmerna? Du missar väldigt mycket om du struntar i storyn och bara spelar Mafia för att få gå runt och skjuta... :mellow: Om du har svårt att förstå vad de säger så slå på subtitles i inställningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
Du ska skjuta personen som står och predikar... Kommer inte ihåg vad han heter (ett tag sen jag spelade), men han ska du skjuta och sen dra där ifrån (du möter lite motstånd utanför byggnaden)... ;)

Det motståndet behöver du inte möta om du dödar arbetaren vid hålet innan du går ner i kloaken. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyssnar du inte på vad de säger i filmerna? Du missar väldigt mycket om du struntar i storyn och bara spelar Mafia för att få gå runt och skjuta... ;) Om du har svårt att förstå vad de säger så slå på subtitles i inställningarna.

Precis! Jag blir galen på de som trycker bort varenda filmsnutt..

Det är ju det som är det bästa med mafia! Storyn och filmerna!

Själva skjutandet är ju också kul men...utan storyn.

Iaf. Du ska skjuta politikern som står och talar för människorna..som flera redan sagt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis! Jag blir galen på de som trycker bort varenda filmsnutt..

Det är ju det som är det bästa med mafia! Storyn och filmerna!

Själva skjutandet är ju också kul men...utan storyn.

Iaf. Du ska skjuta politikern som står och talar för människorna..som flera redan sagt..

Håller med till 100%!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor