THE_GTA Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 hur tar man en bild och visar mitt lilla hus som jag gör i ZModeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Du trycker på Print Screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Du trycker på Print Screen ok men var kommer bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 tryck print screen öpnna paint och klistra in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 hur tar man en bild och visar mitt lilla hus som jag gör i ZModeler Wannabe! Härma mig med mitt hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 (redigerad) ett hus som JAG har gjort Redigerad 21 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Wannabe! Härma mig med mitt hus. de e klar du e boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 ska det va helt eller söndersprängt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 ett hus som JAG har gjort Jasså...har DU har gjort den där. Vad duktigt du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts