guardian Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 ville bara tips om att hollow man är på 3:an ikväll klockan 21:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 action film eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Nä, rysare ^-^ hehe gott var ett tag sen man såg den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Sett den ett par gånger nu, blir sämre och sämre för varje gång man ser den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Sjuk film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 dom visar den ju för f*n varje månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Många år sen man såg den sist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 orkade inte se var reklam hella tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Jag brukar gå och duscha / fixa nåt att äta / kolla på nätet när det är reklam!! Men jag kommer inte ihåg att den osynlige gorillan eller vad det var käkade upp den lilla hamstern det måste jag ha missat.. (I början typ efter 4 - 5 minuter...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 jag såg den -den sög ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 aja, jag tyckte den var okej. men skämtet han berättade innan han blev osynleg ownade ju "stål mannen var ute och flög och då såg han mirakel kvinnan låg naken med bresade ben och redo att bli knu*lad och då tänkte stål mannen att han kunde göra det stål-fort och han gjorde det och då sa mirakel kvinnan "vad fan var det?" "jag vet inte, men det gjorde jävligt ont i röven" sa osynlige mannen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 aja, jag tyckte den var okej. men skämtet han berättade innan han blev osynleg ownade ju "stål mannen var ute och flög och då såg han mirakel kvinnan låg naken med bresade ben och redo att bli knu*lad och då tänkte stål mannen att han kunde göra det stål-fort och han gjorde det och då sa mirakel kvinnan "vad fan var det?" "jag vet inte, men det gjorde jävligt ont i röven" sa osynlige mannen" Har du aldrig hört den?!? OMG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Jag brukar gå och duscha / fixa nåt att äta / kolla på nätet när det är reklam!! Men jag kommer inte ihåg att den osynlige gorillan eller vad det var käkade upp den lilla hamstern det måste jag ha missat.. (I början typ efter 4 - 5 minuter...) Hinner du duscha på ca 4-5 min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Tror ja sett den 5gånger nu, på tv4 då också!! Byt filmer tv4!! Den blir som tidigare sagt SÄMRE och SÄMRE för varje gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts